eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozamowienie internetowezamowienie internetowe
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "..." <m...@c...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: zamowienie internetowe
    Date: Wed, 3 Mar 2004 22:04:28 +0100
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 14
    Sender: y...@b...pl@rp146.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Message-ID: <c25h8u$lho$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: rp146.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1078347870 22072 80.50.102.146 (3 Mar 2004 21:04:30 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 3 Mar 2004 21:04:30 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:198022
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam!
    Mam pytanie odnosnie zakupow przez internet. Zlozylam zamowienie i oczekuje
    na przesylke za pobraniem. Czy moge przed zaplaceniem listonoszowi przesylke
    rozpakowac w celu obejrzenia zawartosci? Co zrobic w przypadku gdy zawartosc
    nie bedzie zgodna z trescia zamowienia? Dokladnie sytuacja wyglada
    nastepujaco: zamowilam trzy podobne kosmetyki, a cena jednego byla
    zadziwiajaco niska (nie wiem czy to nie pomylka na stronie internetowej
    sprzedawcy) Czy gdybym w tym przypadku otrzymala produkt o mniejszej
    objetosci niz bylo to ujete w formularzu zamowienia moge tej przesylki po
    odpakowaniu nie przyjac? Jesli nie to co w takim przypadku moge zrobic
    (jesli byla to wina w systemie sprzedawcy i przyslal on mi produkt inny niz
    zamawialam)? Pzdr M


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1