  • 1. Data: 2002-07-14 08:33:52
    Temat: zamówienia publiczne - zapytane o cenę?
    Od: "Dominik Uhlig" <d...@a...pl>

    Dzień dobry.

    Mam pytanie praktyczne odnośnie art 67 ustawy o zamówieniach publicznych:

    Co zrobić w takiej sytuacji:
    Instytucja wysyła zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych zapytanie do
    co najmniej 4 dostawców / wykonawców (art 67 uzp).
    Jednak dostaje tylko 1 odpowiedź. Czy w związku z tym powinna ponowić
    wysyłkę zapytania do innych wykonawców, tak, aby zapewnić zgodnie z usatwą
    wybór najkorzystniejszej oferty, konkurencję i sprawny przebieg
    postępowania? A jeśli i inni pytani nie odpowiedzą, to ile razy i jak długo
    można wysyłać zapytanie?

    Czy wystarczy wysyłanie ofert do czasu aż uzyskam dwie odpowiedzi? I jak
    długo oczekiwanie na odpowiedź może blokować całe postępowanie?
    Czy ktoś zna może jakieś konkretne orzeczenie w tej sprawie, lub spotkał się
    z tym w praktyce?

    pozdrowienia dla wszystkich,
    d.

  • 2. Data: 2002-07-15 11:36:54
    Temat: Re: zamówienia publiczne - zapytane o cenę?
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Dominik Uhlig" <d...@a...pl> wrote in message
> [...]
    > długo oczekiwanie na odpowiedź może blokować całe postępowanie?
    > Czy ktoś zna może jakieś konkretne orzeczenie w tej sprawie, lub spotkał

    W praktyce ?

    NIGDY.

    Zapytanie o cene stosuje sie w przypadkach, gdy jest wielu dostawcow i nie
    ma klopotu z ofertami....

    prosze przyjrzec sie innym "trybom".
    Gdyby nie zglosili sie do przetargu..... to co innego

    Pozdrowienia

    Boguslaw