  • 1. Data: 2004-09-30 07:32:58
    Temat: zamowienia publiczne
    Od: "Ewa" <e...@o...pl>

    Czy po odrzuceniu wszystkich ofert nalezy odczekac 7 dni ze wzgledu na
    mozliwosc protestow i dopiero 8 dnia poinformowac o uniewaznieniu przetargu?
    Jezeli tak to czy
    nowy przetarg dotyczacy tego samego zamowienia, co uniewazniony mozna oglosic
    przed tym 8 dniem?
    Istotny jest czas.
    Ewa

  • 2. Data: 2004-09-30 07:56:45
    Temat: Re: zamowienia publiczne
    Od: "Sławek" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Ewa" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    przetargu?
    > Jezeli tak to czy
    > nowy przetarg dotyczacy tego samego zamowienia, co uniewazniony mozna

    Najpierw poinformować o odrzuceniu ofert, po czym Oferenci mają czas 7 dni
    na protesty.

    Natomiast nowy przetarg można ogłosić natychmiast.

    MOJE ZDANIE (nie jestem ekspertem, ale pracuję w ZP)

    Sławek

  • 3. Data: 2004-09-30 07:58:29
    Od: "Sławek" <s...@p...onet.pl>

    > Najpierw poinformować o odrzuceniu ofert, po czym Oferenci mają czas 7 dni
    > na protesty.

    Najpierw poinformować o odrzuceniu wszystkich ofert i unieważnieniu
    przetargu, po czym.....