    From: "Małgorzata" <g...@v...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: zamiana samochodu
    Date: Fri, 26 Oct 2007 11:43:39 +0200

    Witam,
    Mam pytanie, oddalam samochod do komisu aby go sprzedali, w miedzy czasie w
    tym samym komisie pojawil sie inny samochod, ktory mnie zainteresowal,
    okazalo sie pozniej, ze jest on wlasciciela komisu, ktory sprowadzil go z
    Wloch. Istniala rowniez mozliwosci zamiany na ten samochod, wiec
    skorzystalam z niej. Stalam sie szczesliwa wlascicielka nowego samochodu.
    Ubezpieczenie mojego starego samochodu wygasa za kilka dni i tu pojawia sie
    pytanie czy jestem zobowiazana zaplacic ubezpiecznie mojego starego
    samochodu, ktorego juz nie jestem wlascicielem?
    Pozdrawiam
    Malgorzata