  • 1. Data: 2004-08-19 14:21:28
    Temat: zam. pub. - brak znaczkow skarbowych na pelnomocnictwie
    Od: "Jan Cofała" <c...@W...gazeta.pl>

    Serdecznie witam.
    Czy ktos z szanownych grupowiczow natknal sie w prasie na artykul dotyczacy.
    braku znaczka skarbowego na pelnomocnictwie bedacym elementem oferty w
    przetargu prowadzonego w trybie zamowien publicznych?
    Zarzut szedl w kierunku udowodnienia ze oferent posiada z tego powodu
    zaleglosci w podatkach i oplatach co skutkuje wykluczeniem oferenta z przetargu.
    Kiedys czytalem ten artykul ale teraz nie moge sobie przypomniec zrodla..
    Bede wdzieczny za pomoc
    Jan Cofała

  • 2. Data: 2004-08-19 20:14:42
    Od: "pissmejker" <p...@t...pl>

    www.verbum.keo.pl

  • 3. Data: 2004-08-20 06:15:48
    Od: "Jan Cofała" <c...@N...gazeta.pl>

    > www.verbum.keo.pl

    Nastepnym razem napisz od razu ze to porada platna.
    Ban

  • 4. Data: 2004-08-21 17:43:33
    Od: "pissmejker" <p...@t...pl>

    Użytkownik "Jan Cofała" <c...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Nastepnym razem napisz od razu ze to porada platna.
    > Ban

    nie do końca się z Tobą zgodzę
    Zarejestruj się jako DARMOWY użytkownik forum i tam w części DARMOWEJ jest
    kilka wątków ze znaczkami opłaty skarbowej w tle
    Jeżeli masz konkretną sprawę to pisz do mnie na priv - chętnie ci odpowiem
    (jak będę znał odpowiedz)

    Darek