eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozakupy przez internet › zakupy przez internet
  • Data: 2002-10-23 19:13:09
    Temat: zakupy przez internet
    Od: "clsh" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam.
    Pisze do Was z prosba o pomoc. Jakis tydzien temu zamowilem przez internet
    "towar" o wartosci ok. 1500pln, w firmie posiadajacej swoja siedzibe i sklep
    na terenie Polski. Gdy dzisiaj odebralem przesylke okazalo sie, ze nie
    spelnia ona moich wymagan (wszystko robione "na zamowienie" i komus lekko
    sie pomylily wymiary, poza tym jakosc produktu jest nizsza od oczekiwanej).
    Czy jest mozliwosc zwrotu towaru i jak przebiega cala "procedura", jak
    zalatwiac (zakladajac, ze sprzedawca sie nie zlituje nad biednym studentem i
    dobrowolnie nie odda pieniedzy). Dodam jeszcze, ze wraz z przesylka nie
    otrzymalem zadnego rachunku/faktury itp. Mam tylko druczek z poczty (nazwa
    firmy, kwota pobrania) oraz potwierdzenie wplaty zaliczki (tez z poczty).

    Prosilbym o szybka odpowiedz bo na pewno istnieja jakies "limity czasowe" na
    dzialanie...
    pozdrawiam


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1