  • 1. Data: 2011-08-04 19:54:32
    Temat: zakup telefonu na allegro
    Od: Adr ian <a...@g...com>

    Witam,
    mam takie pytanie:

    kupiłem na allegro telefon komórkowy - opisany był jako "sprawny, w
    dobrym stanie, używany, z książeczką gwarancyjną do 2013 roku".

    Gdy telefon do mnie dotarł , okazało się,że jest rzeczywiście sprawny
    i w dobrym stanie, ale sprzedawca nie poinformował mnie o tym,że był
    serwisowany- wymiana ekranu.

    Czy mogę dochodzić jakiś roszczeń z tego tytułu, jak jest traktowane
    takie zatajenie naprawy gwarancyjnej.

    Nie chciałbym bym dochodzić roszczeń przez serwis allegro, bo to mało
    skuteczne.

    Dziękuję za rady i pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-08-04 19:58:13
    Temat: Re: zakup telefonu na allegro
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    W dniu 2011-08-04 21:54, Adr ian pisze:

> [...]
    >
    > Gdy telefon do mnie dotarł , okazało się,że jest rzeczywiście sprawny
    > i w dobrym stanie, ale sprzedawca nie poinformował mnie o tym,że był

    W sumie opis zgadza się z rzeczywistością. W którym miejscu jest
    niezgodność z umową ?

    --
    @2011 Johnson
    http://db.tt/JzsPUMU

  • 3. Data: 2011-08-04 19:59:57
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-08-04 21:54, Adr ian pisze:

    > Czy mogę dochodzić jakiś roszczeń z tego tytułu, jak jest traktowane
    > takie zatajenie naprawy gwarancyjnej.

    Nie. "Stan zgodny z opisem".

    --
    MZ

  • 4. Data: 2011-08-04 20:08:31
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 8/4/2011 2:54 PM, Adr ian wrote:
> [...]
    > takie zatajenie naprawy gwarancyjnej.
    >
    > Nie chciałbym bym dochodzić roszczeń przez serwis allegro, bo to mało

    w czym telefon z wymienionym nowym ekranem jest gorszy od tego z
    uzywanym i porysowanym?

    szukasz awantury po prostu i nic wiecej.

  • 5. Data: 2011-08-04 20:34:13
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Adr ian" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...

    >Czy mogę dochodzić jakiś roszczeń z tego tytułu, jak jest traktowane
    >takie zatajenie naprawy gwarancyjnej.

    Nie rozumiem na czymn polega problem.
    W czym telefon z wymienionym ekranem jest gorszy?

    Chcialbys rozumiem telefon z fabrycznie zamontowanym, wadliwym ekranem,
    ktory Ty sam musialbys np. po miesiacy uzytkowania wymienic?
    Wtedy bylbys usatysfakcjonowany do granic mozliwosci i przy jego odbiorze
    przezylbys intensywny orgazm z obfitym wytryskiem?
    Bylby to telefon "cacy"?

    Taki z wymeinionym ekranem, dzieki czemu wytrzyma on zapewne dluzej niz
    wytrzymalby fabryczny, jest juz zdecydowanie "be"?

    POzdrawiam
    SDD

  • 6. Data: 2011-08-04 20:47:42
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "SDD" <s...@t...pl> napisał w wiadomości news:

    > Taki z wymeinionym ekranem, dzieki czemu wytrzyma on zapewne dluzej niz
    > wytrzymalby fabryczny, jest juz zdecydowanie "be"?

    Pewnie można mieć podejrzenia co do powodu wymiany ekranu.

  • 7. Data: 2011-08-04 20:54:50
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-08-04 22:34:13 +0200, "SDD" <s...@t...pl> said:

    > Nie rozumiem na czymn polega problem.
    > W czym telefon z wymienionym ekranem jest gorszy?

    Nie czepiaj się go - kupił używany, ale chce nowy...
    ;)

    --
    Bydlę

  • 8. Data: 2011-08-04 20:55:22
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    wiadomości news:j1f0hb$f7o$1@news.onet.pl...

    > Pewnie można mieć podejrzenia co do powodu wymiany ekranu.

    Wykonanego w ramach gwarancji?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 9. Data: 2011-08-04 22:09:52
    Od: Piotr Słaby <p...@u...pl>

    > Wykonanego w ramach gwarancji?

    Jeżeli nie był wymieniony w ramach gwarancji to książeczkę gwarancyjną można
    wyrzucić do piecyka.
    Miałem na allegro taką sytuację, dałem negatywa i tyle ...
    W serwisie Nokii dostałem pieczątkę: gwarancja anulowana.

    Piotr

  • 10. Data: 2011-08-05 02:26:44
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Adr ian

> [...]
    > serwisowany- wymiana ekranu.
    >
    > Czy mogę dochodzić jakiś roszczeń z tego tytułu, jak jest traktowane

    Czy Ty jesteś normalny?