  • 1. Data: 2006-04-03 09:04:21
    Temat: zakup przez internet - zwrot towaru
    Od: g...@p...onet.pl

    Witam.

    Podobny temat się juz pojawił, lecz mmam modyfikację problemu:

    Zakupiłem w firmie X rzecz (podany nr katalogowy itp) przez internet. Sklep
    generalnie nie prowadzi działalności polegającej na wysyłce. To było można to
    nazwać grzecznościowe - po prostu facet z firmy X przy okazji podrzucił mi
    towar.
    Okazało się jednak, że nie o to mi chodziło (moja pomyłka - ponieważ towar
    jest zgodny z zamówieniem i nr katalogowym), że potrzebna mi jest rzecz o
    innych wumiarach.
    Czy można taki towar zwrócić i żądać wymiany?

    Pzdr

  • 2. Data: 2006-04-03 11:37:40
    Temat: Re: zakup przez internet - zwrot towaru
    Od: "Arek Margraf" <U...@p...onet.plNOSPAM>

> [...]
    > innych wumiarach.
    > Czy można taki towar zwrócić i żądać wymiany?

    Teoretycznie tak bo sprzedaż poza lokalem ble ble ble....

    Tylko skoro ty się pomyliłeś, a oni robili to grzecznościowo to może lepiej sie
    dogadać czyli np wymienić ale na twój koszt.
    Może sprzedawca zrobił to grzecznościowo a szef generalnie tego sobie nie życzy albo
    jakoś podobnie - różnie w życiu bywa.

    A.

  • 3. Data: 2006-04-03 12:35:36
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    > Czy można taki towar zwrócić i żądać wymiany?

    Jesli zakupu dokonales poza na odleglosc, lub poza siedziba firmy to masz 10
    dni na zwrot towaru

    Jacek

  • 4. Data: 2006-04-03 14:51:34
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    castrol napisał(a):
    > Jesli zakupu dokonales poza na odleglosc, lub poza siedziba firmy to
    > masz 10 dni na zwrot towaru

    przy sprzedaży na odległość "jeżeli kontrahentem konsumenta jest
    przedsiębiorca, który w taki sposób zorganizował swoją działalność"

    KG

  • 5. Data: 2006-04-04 07:01:25
    Od: g...@p...onet.pl

    > przy sprzedaży na odległość "jeżeli kontrahentem konsumenta jest
    > przedsiębiorca, który w taki sposób zorganizował swoją działalność"

    Czyli tak czy nie?