  • 11. Data: 2007-05-19 18:26:52
    Temat: Re: zaklocenie ciszy nocnej? jest odpowiedizalnosc i kogo?czy nie ma
    Od: " " <j...@g...pl>

    > nie widzisz różnicy między tymi sytuacjami a legalnie organizowaną imprezą?

    widze roznice. ale daj mi podstawy prawne wedlug ktorych mozna strzelac
    legalnie petardami po godzinie 22.00. bo jak na razie to obracasz sie wokol
    wlasnej osi. masz poglad ze mozna, a ja pytam o podstawy prawne. a Ty nie
    potrafisz ich podac. to nie pl.soc.filozofia, tylko prawo. jesli nie wie]sz,
    nie odpowiadaj, a jak wiesz, pochyle sie pokornie - jesli przedstawisz
    podstawy prawne wedle ktorych mozna strzelac fajerwerkami po 22.00. i
    plisssss. nie mow o wybryku, bo czytalam w kometarzu "bojarskiego radeckiego"
    i wiem co to wybryk

  • 12. Data: 2007-05-19 20:35:40
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    j...@g...pl napisał(a):
    > widze roznice. ale daj mi podstawy prawne wedlug ktorych mozna strzelac
    > legalnie petardami po godzinie 22.00.

    w niektórych okolicznościach nie jest to zabronione

    > bo jak na razie to obracasz sie wokol
    > wlasnej osi

    skoro tak twierdzisz

    >. masz poglad ze mozna, a ja pytam o podstawy prawne

    czego? tego że mogę oddychać?
    podstawa musi być dla zakazu, a nie zezwolenia

> [...]
    > plisssss. nie mow o wybryku, bo czytalam w kometarzu "bojarskiego radeckiego"

    więc jeśli wiesz co to jest wybryk, to pewnie wiesz dlaczego taka
    impreza raczej nim nie jest

    KG