  • Data: 2002-08-21 07:23:33
    Temat: zakaz ruchu?
    Od: g...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    Witam szanownych grupowiczów!
    Miałem niedawno taki oto przypadek:
    Jadąc jak zwykle znaną drogą, skręciłem na skrzyzowaniu, a tu nagle znak zakazu
    ruchu (tymczasowy - ustawiony na stojakach). W tymże rejonie (i to w godz.
    szczytu) robotnicy obcinali gałęzie drzew. Własciwie było już po robocie, ale
    jednak zakaz był. Pozwoliłem sobie jednak "olać" zakaz i zaryzykować jazdę.
    Niestety miałem pecha i zatrzymała mnie policja i wlepiła mandat.
    Wieczorem jednak coś mi przyszło do głowy i przypomniał mi się przypadek
    jakiegoś faceta (było to w prasie) co się odwoływał od mandatu za parkowanie na
    zakazie ponieważ ów znak zakazu parkowania nie istniał w rejestrze miejscowego
    urzędu komunikacji. Facet sprawę wygrał. Argumentacja była jednoznaczna - jeśli
    nie ma znaku w rejestrze (wydz. komunikacji) to znak stoi bezprawnie.
    Sprawdziłem dzisiaj w "moim" urzedzie - nie ma ani kropli textu o ww
    czynnościach.
    Co o tym sądzicie?

    Pozdrawiam,
    Grem