    From: "L" <a...@m...kota>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: żądanie zapłaty po 5 latach?
    Date: Thu, 24 Apr 2008 13:51:12 +0200

    Dostałem od firmy windykacyjnej wezwanie do zapłaty za dwie rzekomo
    niezapłacone faktury wystawione 22-11-2002 r i 09-10-2002 r. Faktury
    wystawione przez MNI Telecom za telefon który kiedyś posiadłem. Umowa z
    Pilicką rozwiązana 5 lat temu. Trzymam jeszcze dokumenty z 2002 r, ale wśród
    nich nie ma takich faktur. Mogłem ich nawet nie otrzymać. Nie dostałem też
    żadnego upomnienia, czy innej informacji na temat jakiegoś zadłużenia.
    Jak mam teraz postąpić? Zapłacić czy nie. Kwota jest bzdurna, razem z
    odsetkami 163 zł.
    Powinien ktoś przecież przysłać jakieś wezwanie... 5,5 roku minęło... Teraz
    to już nawet nie wiem czy to o mój dług się upominają.
    --
    Pozdrawiam - Leszek