    Date: Tue, 20 Jun 2006 22:02:18 +0200
    From: Ra <adres.w@stopcce>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: zabezpieczenie spadku

    Chciałbym zabezpieczyć sprawy mieszkaniowe na wypadek gdyby moja mama
    żyła dłużej niż ja
    - jest mieszkanie spółdzielcze własnościowe przepisane na mnie w którym
    de facto od mojego urodzenia mieszka mama
    - mam swoje mieszkanie własnościowe
    Rodzice rozwiedli się dawno, dawno temu, ojciec już nie żyje, z tamtą
    rodziną od rozwodu nie utrzymujemy kontaktu

    - czy jest możliwe żeby tamta rodzina mogła mieć cień szansy do któregoś
    z tych mieszkań np po mojej śmierci lub mogła sprawić jakieś problemy
    przy spadku ?