    From: raqs <r...@i...eu-hate_spam>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: za długo otwarty sklep
    Date: Fri, 29 Aug 2008 11:04:54 +0200

    Witam,

    Na początku zaznaczę, że jestem członkiem miejscowej OSP i to zupełnie
    bezinteresownie ;-)
    Otóż nasza OSP raz do roku organizuje zabawę taneczną z bufetem, której
    dochód w znaczny sposób zasila budżet jednostki.
    Dochód ów zasadniczo pochodzi ze sprzedanych wiktuałów (czyt. alkoholi)z
    bufetu. Niestety, naprzeciwko naszego bufetu jest sklep "spożywczy",
    który normalnie jest otwarty do godziny 20-tej, zaś w dzień naszej
    zabawy - na maxa (nawet do 4-tej rano)
    Naturalnie większość uczestników imprezy woli piwko za 2,5zł niż za 5zł
    (normalka) więc leci do sklepu. My płacimy ZAIKSY, opłacamy pozwolenia
    na handel alkoholem, ponosimy całość kosztów (w tym tych niematerialnych
    związanych z organizacją imprezy) zaś sprytna właścicielka sklepu
    korzysta z tego zupełnie za darmo.

    Moje pytanie jest takie: czy jest prawo, które reguluje godziny otwarcia
    sklepu, jeśli tak, to kogo można powiadomić o nieprawidłowościach
    (lokalna policja z wiadomych względów odpada)

    sorry za przydługi wstęp

    pozdr
    Raq