  • 1. Data: 2005-01-12 06:11:22
    Temat: z prawa pracy
    Od: "Ewa P" <e...@p...onet.pl>

    witam, mam pytanie odnośnie odpłatności za okres zwolnienia. konkretna
    sprawa- w ciaży przysługuje 100% , natomiast jak ma sie to w sytuacji, kiedy
    kobieta jest po zaniegu -w szpitalu, związanym z poronieniem... dostałam
    zwolneinie z grupą B- czyli ciażowe, zarówno na okres ponbytu w szpitalu jak
    i 7 dni po zabiegu... wróciłąm do pracy i się czepiają.....czy to jest
    prawidłowe, a jeśli nie , jak to powinno wyglądać w świtele obowiazujących
    przepisów??