  • 41. Data: 2004-07-28 09:26:04
    Temat: Re: z pamiętnika kontrolera RTV
    Od: "Big Jack" <A...@q...hfhagb.cy>

    W wiadomości: news:qtvcg0lgaek1njhnufcl9tfor7imn85r66@4ax.com
    użytkownik: *Artur Drzewiecki* napisał(a):

    > A jak ktoś płaci przelewami?:-)

    A poczta nie ma monopolu na pobieranie abonamentu?
    Big Jack

    --
    //////
    ( o o) GG: 660675

  • 42. Data: 2004-07-28 09:35:42
    Od: "Dulek" <f...@b...pl>

    Big Jack:

    > A poczta nie ma monopolu na pobieranie abonamentu?

    Chyba nie. Ja place przelewem. Byly opory, jesli chodzi o udzielenie numeru
    konta, ale sie udalo.
    Pozdr. Dulek

  • 43. Data: 2004-07-28 09:40:34
    Od: k...@o...pl

    > A poczta nie ma monopolu na pobieranie abonamentu?
    Poczta prowadzi kartoteki i przeprowadza kontrole.
    Płacić możesz w urzędzie pocztowym, przelewem bankowym - forma dowolna

  • 44. Data: 2004-07-28 10:41:30
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Jeżeli masz tylko ten jeden telewizor to nie, chyba że masz jeszcze inny
    > działający to musisz płacić (w gospodarstwie domowym płaci się jeden
    > abonaament bez względu na ilość odbiorników, może ich być nawet 5 i
    więcej)

    o ilościach i "pomieszaniach" z radiem wiem. mam jeden i pytam dalej:

    a podczas kontroli? jak sprawdzi sprawność/niesprawność kontrolujący?
    zbyszko janke

  • 45. Data: 2004-07-28 10:56:12
    Od: n...@o...pl

    > Się znalazł polonista jeden - patrz na treść a nie formę - to lepiej na tym
    > wyjdziesz - a pomylić się każdy może

    Ta, pomylil się zdecydowanie... Nie od pluga kontrolera oderwali, tylko od
    sochy! :)
    Robił tam... za konia. Ludzie podczas kontroli zasłaniali twarze ręką, tak
    śmierdziało sfermentowanym obrokiem :)))

    najwert

  • 46. Data: 2004-07-28 11:06:50
    Od: k...@o...pl

    > o ilościach i "pomieszaniach" z radiem wiem. mam jeden i pytam dalej:
    >
    > a podczas kontroli? jak sprawdzi sprawność/niesprawność kontrolujący?
    > zbyszko janke
    Porosi abyś włączył telewizor lub radio.
    jeżeli odmówisz to jest domniemanie działania - więc spisuje się protokół -
    tak jakby telewizor działał.

  • 47. Data: 2004-07-28 11:10:11
    Od: n...@o...pl

    > W końcu twój Ojciec po 50 latach pracy odszedł na emeryturę, więc chwilowo
    do
    > kiedy ty go nie zastapisz na następne 40 lat, sprawdzam jego robotę - był
    > naprawdę ekspertem więc myślę
    ^^^^^

    To jest niemożliwe. Ktoś to pisał za ciebie.
    Własne twoje wypociny już tu cytowano, ale przypomnę:
    "Za niemanie dobże wypełnionej ksionrzeczki fpłat nakłada sie kare
    anministrancyjną w kwocie czysta złotych"

    naj

  • 48. Data: 2004-07-28 11:12:31
    Od: k...@o...pl

> [...]
    > Robił tam... za konia. Ludzie podczas kontroli zasłaniali twarze ręką, tak
    > śmierdziało sfermentowanym obrokiem :)))
    Twoja inteligencja poprostu mnie powala...
    Ale jak przypuszczam wszyskie te wspaniałe wypowiedzi czerpiesz ze swojego
    obszernego pamiętnika - bo wymiślić coś od siebie to niebardzo potrafisz.

  • 49. Data: 2004-07-28 11:14:24
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik <k...@o...pl>:

    > Porosi abyś włączył telewizor lub radio.
    > jeżeli odmówisz to jest domniemanie działania - więc spisuje się
    protokół -
    > tak jakby telewizor działał.

    nie odmawiam. uruchamiam przy kontrolującym. urządzenie nie reaguje,
    żadnego efektu, żadnego znaku, dźwięku ani obrazu...
    czy to wystarczy dla kontrolującego, by uznał, że urządzenie jest
    niesprawne i odstapił od wypisywania skarg/wniosków/mandatów/podobnych?

    zbyszko janke

  • 50. Data: 2004-07-28 11:24:32
    Od: k...@o...pl

> [...]
    > czy to wystarczy dla kontrolującego, by uznał, że urządzenie jest
    > niesprawne i odstapił od wypisywania skarg/wniosków/mandatów/podobnych?
    TAK
    nie ma żadnych podstaw do nałożenia kary
    Telewizor/radio musi działać i umożliwiać natychmiastowy odbiór programu