  • 31. Data: 2004-07-28 06:58:58
    Temat: Re: z pamiętnika kontrolera RTV
    Od: j...@o...pl

    Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:4f0d.0000098a.4106360b@newsgate.onet.pl:

    > A uwież mi wiem co mówię bo byłem w tym dość skuteczny.
    ^^^^^

    http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=64925

    hihihi, od pługa granatem oderwany i do kóntroli wzięty

    jmily

  • 32. Data: 2004-07-28 07:01:02
    Od: k...@o...pl

    > wiem, wiem, widziałem jak teraz po awansie myjesz toalety na centralnym
    W końcu twój Ojciec po 50 latach pracy odszedł na emeryturę, więc chwilowo do
    kiedy ty go nie zastapisz na następne 40 lat, sprawdzam jego robotę - był
    naprawdę ekspertem więc myślę masz to w genach.

    > przecież butów nigdy nie miałes na zawszawionych i brudnych nogach. więc
    skąd?
    Sory pomyliłem się twój tato lizał mi nogi a wszy jadł na deser

  • 33. Data: 2004-07-28 07:05:43
    Od: k...@o...pl

    > nie wiem za bardzo do którego postu podpiąć sie z moim pytaniem... więc
    > "wepnę" sie tutaj:
    >
    > mam w domu telewizor. czyli urządzenie. ale nie spełnia ono warunku  z
    > przepisu, bowiem jest niesprawny - służy mi za stojak do kwiatów (może być
    > też np. jako półka na książki)...
    >
    > zatem powinienem płacić abonament czy nie?
    Jeżeli masz tylko ten jeden telewizor to nie, chyba że masz jeszcze inny
    działający to musisz płacić (w gospodarstwie domowym płaci się jeden
    abonaament bez względu na ilość odbiorników, może ich być nawet 5 i więcej)

  • 34. Data: 2004-07-28 07:07:57
    Od: k...@o...pl

    >    ^^^^^

    Się znalazł polonista jeden - patrz na treść a nie formę - to lepiej na tym
    wyjdziesz - a pomylić się każdy może

  • 35. Data: 2004-07-28 07:59:39
    Od: "Dulek" <f...@b...pl>

    k...@o...pl:
> [...]
    > naprawdę ekspertem więc myślę masz to w genach.

    > Sory pomyliłem się twój tato lizał mi nogi a wszy jadł na deser

    Pyskaty jestes, ale zalosnie. Nie wiem, po co mieszasz w to ojca. Mieliscie
    to na szkoleniach? Zwroc uwage rowniez na klase adwersarza - nie wspomnial o
    twojej matce, ktora kurwila sie wtedy byc moze na trzecim peronie pod
    filarkiem wysokiego napiecia.
    Nie pozdrawiam. Dulek

  • 36. Data: 2004-07-28 08:17:10
    Od: k...@o...pl

    > Pyskaty jestes, ale zalosnie. Nie wiem, po co mieszasz w to ojca. Mieliscie
    > to na szkoleniach?
    Dzięki z uznanie :-)
    Zwroc uwage rowniez na klase adwersarza
    Się znlalazł obrońca
    - nie wspomnial o
    > twojej matce, ktora k... sie wtedy byc moze na trzecim peronie pod
    > filarkiem wysokiego napiecia.
    No dobra zejdzimy z rodziców
    A skąd znasz to miejsce - sam chodziłeś tam zarabiać na lizaki

    Nie pozdrawiam

  • 37. Data: 2004-07-28 08:30:24
    Od: "Dulek" <f...@b...pl>

    <k...@o...pl>:
    > A skąd znasz to miejsce - sam chodziłeś tam zarabiać na lizaki

    Musisz duzo wiedziec o centralnym, czesto przytaczasz. Pewnie lezy gdzies
    miedzy twoim wysypiskiem a jadlodajnia papy Samsona. Otworek sie zagoil? Juz
    glosno pierdzisz? Bezbolesnie rzezbisz etruskie figurki z brazu, czy dupal
    dalej obolaly?
    Dulek

  • 38. Data: 2004-07-28 08:51:00
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

> [...]
    > działający to musisz płacić (w gospodarstwie domowym płaci się jeden
    > abonaament bez względu na ilość odbiorników, może ich być nawet 5 i

    posaida 5 i wiecej, ktore sa przenzocze jako prezent, nie trzyma w pudelku.

    P.

  • 39. Data: 2004-07-28 08:55:14
    Od: k...@o...pl

> [...]
    > glosno pierdzisz? Bezbolesnie rzezbisz etruskie figurki z brazu, czy dupal
    A co to - dlaczego na forum publicznym przytaczasz cytaty ze swojej kiepskiej
    autobiografii - Czyzbyś swoje przeżycia chciał przypisać innym osobom - tylko
    osobom znającym ból dupata znajoma jest frajda głośnego pierdnięcia.
    Może przytoczysz inne fajne fragmenty twojego podłwgo życia.

  • 40. Data: 2004-07-28 09:06:47
    Od: "Dulek" <f...@b...pl>

    > Może przytoczysz inne fajne fragmenty twojego podłwgo życia.

    Podoba sie, nie?

    Zalosny jestes, synkciu, nie mam juz dla ciebie czasu.
    Dulek