  • Data: 2008-07-02 22:10:35
    Temat: wysylka emerytury za granice
    Od: "Jendrek" <J...@h...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jestem emerytem od kilku lat (860zł). Chce wyjechac i zameldowac sie w
    Niemczech, bede tam przebywal praktycznie na stałe. Co z pieniążkami czy ZUS
    moze mi wysylac na konto bankowe (moje lub przyjaciolki, ktora ma
    obywatelstwo niemieckie) czy moze jakis listonosz, a moze jeszcze jakies
    inne rozwiazanie. Moze jakis przelicznik na euro, jesli tak to jaki?. Czy
    ktos sie spotkal z takim przypadkiem, i jak to wyglada w praktyce? Dzieki za
    info.