  • 1. Data: 2004-11-09 14:02:55
    Temat: wysokosc odszkodowania w roznych ubezpieczalniach
    Od: d...@i...pl (traffic)

    mam taki problem gdyz jestem ubezpieczony w 2 roznych firmach i
    chodz o wysokosc przyznanego mi odszkodowania ( za zlamanie lodeczkowe kosci
    nadgarstka lewej reki, leczenie - gips 7 tyg. teraz lekkie pobolewanie w
    nadgarstku) z jedenaj firmy (induna) zostalo przyznane bez zadnej komisji
    10% uszczerbku zdrowia, a z drugiej (warta) za ta sama szkode jedynie 3%,
    czy sa i jakie szanse aby no moze nie wyrownac ale choc o pare % zwiekszyc
    wartosc 2 odszkodowania??