  • Data: 2003-09-12 14:07:00
    Temat: wysoki rachunek
    Od: "Krystyna J" <d...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W 2001 roku założyłyliśmy i podpisaliśmy umowę na dostawę energii elektrycznej
    na działce rekreacyjnej. Z powodu prawdopodobnie błędu w systemie komputerowym
    Elektrowni przez dwa lata nie otrzymywaliśmy rachunków ( w tym czasie jak się
    teraz dwiadujemy sąsiedzi nasi otrzymywali rachunki regularnie co trzy
    miesiące).

    Aż wreszcie system komputerowy zaskoczył i otrzymałem rachunek za dwa lata do
    zapłaty natychmiastowej.

    Ponieważ jest to jakby obciążenie dodatkowe (działka) oraz brak rachunków
    bieżących zupełnie nam to umkneło uwadze i nie zdawaliśmy sobie sprawy że
    należność tak narosła.

    Suma jest znaczna i przekrecza 4 miesięczne nasze ( z mężem ) łączne dochody.
    Wybieram się do Elektrowni na rozmowę i zupełnie nie wiem jak się w tej
    sytuacji zachować. Prosić, błagać czy żądać. Wina jest obopólna a żądanie
    zapłaty jednostronne.

    Bardzo proszę o radę...

    Krystyna