  • 41. Data: 2010-08-11 05:37:21
    Temat: Re: wysoce uciążliwy sąsiad - co można zrobić?
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-08-10 21:38, Użytkownik Rentier napisał:

    > Ustal co to takiego i tyle.
    > O ile pamiętam ludzie masowo podlewali gnojówką pomidory.Waliło w
    > okolicy,aż nozdrza więdły.Ale nikt nikogo nie ukarał...

    Tyle że gnojówka to nie chemia a naturalny (chodź śmierdzący)
    nawóz.

    Pozdrawiam

  • 42. Data: 2010-08-11 06:15:51
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Rentier pisze:

    > Ustal co to takiego i tyle.
    > O ile pamiętam ludzie masowo podlewali gnojówką pomidory.Waliło w
    > okolicy,aż nozdrza więdły.Ale nikt nikogo nie ukarał...

    A'propos siana - sąsiad nie pomyślał, skosił trawnik kosiarką i tę
    sałatkę trawiastą zrzucił na tak zwaną kupę. Jak kupa została trącona i
    się rozpadła to zaczęło tak capić.... Jak z jakiegoś trupa.

  • 43. Data: 2010-08-11 10:22:16
    Temat: Re: wysoce uciążliwy sąsiad - co mo=?ISO-8859-2?Q?=BFna_zrobi=E6=3F?=
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    RadoslawF wrote:

    > Tyle że gnojówka to nie chemia a naturalny (chodź śmierdzący)
    > nawóz.

    Bo naturalny to nie szkodliwy?
    Smród rozkładających się kości z ubojni zwierząt też jest "naturalny".

    Heh, mam znajomych co mieszkają w "kapuścianej" okolicy. Jak się
    zaczyna kiszenie, to capi tak że nie idzie wytrzymać.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 44. Data: 2010-08-11 10:26:00
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Massai pisze:

    > Bo naturalny to nie szkodliwy?

    Akurat to że śmierdzi, niekoniecznie oznacza szkodliwość. I vice versa.

    A jak ktoś lubi naturalne produkty, to polecam np. fasolki rycynowca.
    Olej rycynowy zdrowy, prawda? Czyli fasolki można zjeść ;->

    (hehehe)

  • 45. Data: 2010-08-12 21:44:10
    Od: "wiechu" <e...@o...eu>

    > Jestem chemikiem więc na zapach kwasu solnego mnie nie weźmiesz. :)
    >
    > --
    > spp

    no...., bo chemikowi solny pachnie.... ;))) zaciągnij się, jak dolce cabana
    (czyjakostak)

    pozdr
    wiechu