  • Data: 2005-05-25 05:03:43
    Temat: wyrok w sadzie pracy
    Od: "praco333" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pracodwca dał mi 1- miesięczne wypowiedzenie w dniu 04 kwietnia 2005
    upływajace 31.maja a powinien dać 3- miesięcze, W momencie otrzymywania
    wypowiedzenia poprosiłem o jego skorygowanie . Gdy 7 dnia od otrzymania nie
    uzyskałem poprawionego wypowiedzenia, złożyłem pozew do sądu pracy o
    odszkodwoanie za 2 miesiące wypowiedzenia. W dniu 14 kwietnia pracodawca
    chciał wręczyć mi pismo ( którego nie przyjąłem) , że moje wypowiedzenie
    jest rzeczywiście 3 miesięczne a to pierwsze było nie zgodne z prawem.
    Powiedziełem , że moge przyjąć tylko poprawne wypowiedzenie, a nie jakieś
    pismo korygujące do wypowiedzenia i wtedy wycofam sprawe z sądu, na to nie
    zgodził się pracodawca. W międzyczasie znalazłem sobie nową pracę od
    01.czerwca. Wyrok zapadł 23 maja 2005 oddalający moje powództwo , czyli
    wynika z niego , iż muszę dalej pracować 2 miesiące do 31.lipca .
    Jestem zaskoczony tym wyrokiem, bo firma nie chciała mi dać zgodnego z
    prawem wypowiedzenia a potem w ciagu 7 dni nie poprawiła go. Uważam , iż
    miałem prawo swobodnie dysponować swoim czasem po 31. maju .

    jacek