  • 1. Data: 2005-08-31 16:41:09
    Temat: wyrażanie zgody w sposób elektroniczny
    Od: "mm" <m...@p...onet.pl>

    Witam. Chciałbym zadać grupie pytanie dotyczące różnych deklaracji
    przeprowadzanych w formie elektronicznej np.
    Wchodząc na stronę o treści erotycznej, możemy zostać zapytani o to, czy mamy
    18 lat. Czy to chroni w ( sensie prawnym ) administratora tej strony ? ( bo
    jak skłamaliśmy to nasza wina ). I drugi przykład : Jesteśmy proszeni o
    podanie danych osobowych, po czym 'klikamy', że zaznajomiliśmy się z ustawą i
    zgadzamy się na przetwarzanie naszych danych osobowych. Czy takie kliknięcie
    jest wiążące ( czy zastępuje własnoręcznie złożony podpis ) ?
    Takie mam ostatnio dylematy dotyczące przetwarzania danych osobowych.
    Zaznaczam, że nie chodzi mi o jakieś podpisy elektroniczne, tylko o zwykłe
    guziki, na które klikając niby coś deklarujemy ( na coś się zgadzamy )

    Uff. Pozdrawiam.