  • 41. Data: 2009-08-01 18:28:47
    Temat: Re: wypowiedzenie umowy windykacji mailem
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "maciek" <u...@g...com> wrote in message
    news:af18bd26-d1cd-4da5-adef-d664e0eb43a9@t13g2000yq
    t.googlegroups.com...
    > banalnie proste, jednakze nie wiem czy pomyślałes o tym, ale odbiorca
    > otrzymuje maila z datą dzisiejszą a nie przestawioną i ma dowód
    > oszustwa

    gdybys nawet mial maila w wyslanych na serwerze z ktorego korzystasz i
    logi by to potwierdzaly to dalej niz z tego nie wynika - mogl na przyklad
    wlasnie ten mail (np. z powodu zalacznika) trafic do skrzynki spam
    odbiorcy

    odbiorca moze tez powiedziec (co zapewne zrobi w tym przypadku) ze zadnego
    maila sobie nie przypomina i jak mu udowodnisz ze ten mail do niego
    wogole dotarl?

    tak samo z listem zwyklym

    dlatego jest list polecony do rak wlasnych za potwierdzeniem odbioru
    co w 99.9% przypadkow nie pozostawia watpliwosci i mozliwosci kombinacji

    a skrzynke (nie mowiac juz o samym mailu) outlookowa mozna sobie
    przygotowac w 5 minut, w zadnym wypadku nie trzeba nic wysylac, w koncu
    to przeciez tylko plik na dysku