  • Data: 2006-03-14 16:36:54
    Temat: wypowiedzenie umowy o prace
    Od: "ania" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    W lutym rozpoczelam prace na okres probny (3 miesiece), po 2 tygodniach,
    kierownik bezpodstawnie wezwal mnie do siebie i powiedzial ze mam dwie
    opcje: oni wypowiadaja mi umowe, wowczas bedzie to z negatywnym skutkiem dla
    mnie, albo rozstajemy sie za porozumieniem stron. Wybralam opcje nr
    2....czego zaluje! poniewaz podstaw do dyscyplinarki nie bylo zadnych!
    Czy w zwiazku z rozwiazaniem umowy za porozumieniem stron przysluguje okres
    wypowiedzenia?
    Moj maz twierdzi ze tak. Dzis odebralam wynagrodzenie, maz twierdzi , ze
    nalezy mi sie jeszcze za 2 tygodnie okresu wypowiedzenia, o ktorym firma nie
    wspomniala, no i ktorego nie odbylam. Bardzo prosze, odpowiedz, jak to w
    koncu jest z tym rozwiazaniem umowy?

    Pozdrawiam serdecznie
    Ania