  • Data: 2006-07-07 08:11:55
    Temat: wypowiedzenie umowy najmu
    Od: "WF" <u...@u...uk> szukaj wiadomości tego autora

    hej.
    Moja babcia dostala takie pismo ostatnio w zwiazku z zadluzeniem (ok 10
    tys).
    Moje pytanie: co mozna w tej sprawie zrobic?
    Rowiazanie umowy nastapi za miesiac, czy jest jakas mozliwosc zeby zatrzymac
    mieszkanie?
    Czy mozna umowic sie z nimi na splaty ratalne?

    I czy w ogole mozna eksmitowac osobe w tym wieku (ponad 80 lat) w ciagu
    dwoch miesiecy (taki wyznaczyli termin) nie dajac lokalu zastepczego?

    bede wdzieczny za jakiekolwiek konstruktywne odpowiedzi.