    From: "MMleczko" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: wypowiedzenie umowy - brak odpowiedzi
    Date: Thu, 3 May 2007 14:36:44 +0200

    Witam

    Zadzwonił do mnie klient że chce wypowiedzieć umowę. Powiedziałem że
    obowiązuje miesięczne wypowiedzenie. Miesięczne wypowiedzenie obowiązuje ale
    po zakończeniu umowy na czas określony.
    Klient przysłał do mnie wypowiedzenie w lutym 2007 . Byłem pewny że
    umowa na
    czas określony zakończyła się już i że jest teraz na czas nieokreślony.
    Przeglądając dokumenty spostrzegłem że umowa jest jeszcze na czas określony
    do czerwca 2007.
    Czy nie wysyłając odpowiedzi do klienta zaakceptowałem jego
    wypowiedzenie mimo obowiązującej jeszcze umowy na czas określony ?

    Pozdrawiam MM