  • 1. Data: 2003-03-25 13:41:26
    Temat: Domy, dowody składowe?????
    Od: "Lukasz" <l...@o...pl>

    Z tego co sie orientuje to istnialy projekty z 98, 99 r. regulujace
    dzialalnosc domow skladowych. W zwiazku z tym mam pytanie czy ktos moze wie
    czy zostala uchwalona jakas ustawa dot. domow skladowych ????

    Pewno nie ale zapytac trzeba

    Pozdr
    Lukasz

  • 2. Data: 2003-03-25 13:48:28
    Temat: Re: Domy, dowody składowe?????
    Od: "Lukasz" <l...@o...pl>

    powinienem jednak najpierw szukac potem pytac... znalazlem. dzieki i sorry

  • 3. Data: 2003-03-25 13:49:40
    Od: "Przemyslaw Lipin" <p...@o...pl>

    "Lukasz" <l...@o...pl> schrieb im Newsbeitrag
    ..
> [...]
    wie
    > czy zostala uchwalona jakas ustawa dot. domow skladowych ????

    A wlasnie ze tak!
    Ustawa z dnia 16 listopada 2000 r. o domach skladowych oraz o zmianie
    Kodeksu cywilnego, Kodeksu postepowania cywilnego i innych ustaw.

    pozdr
    Przemek