  • 1. Data: 2002-06-15 10:15:32
    Temat: wypowiedzenie
    Od: "ozi" <o...@s...pl>

    Witam !

    Czy ktos moze mi powiedzec gdzie moge znalezc wzor wypowiedzenia za
    porozumieniem stron ?

    Pozdrawiam

    Ozi

  • 2. Data: 2002-06-15 12:49:05
    Temat: Re: wypowiedzenie
    Od: "Marek Płotczyk" <m...@p...onet.pl>

    To dokument bardzo prosty w treści musi być data dokumentu i traeść Z dniem
    (?) strony postanawiają rozwiązac umowę o pracę z dnia (?) zawartą
    pomiędzy(?) za porozumieniem stron. To wszystko.
    Zatrudniam ludzi od 6 lat i zawsze biuro które prowadzi moje kadry
    stosowało takie pismo
    Pozdrawiam

    Marek

  • 3. Data: 2002-06-15 14:51:04
    Od: "laik523" <l...@w...pl>

    Nie ma wypowiedzenia przy rozwiązaniu umowy za porozumieniem. Jeżeli jest
    porozumienie i umowa została rozwiązana to w świadectwie pracy należy to
    napisać, jak i to z której strony umowy nastąpiła propozycja rozwiązania
    umowy za porozumieniem.

  • 4. Data: 2002-06-15 15:39:45
    Od: e...@p...onet.pl (Marek Janczur)

  • 5. Data: 2002-06-16 09:05:18
    Od: "ozi" <o...@s...pl>

    Dziekuje wszystkim za wyczerpujace odpowiedzi :)

    Ozi