  • 41. Data: 2024-01-30 19:51:18
    Temat: Re: wypadek z wodzisławia
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 30 Jan 2024 18:04:04 +0100, Shrek wrote:

    > Ałdi też mógł wypierdolić się sam. To nawet dość popularna przypadłość w
    > przypadku ałdi napakowanych młodzieżą i zapierdalających grubo powyżej
    > ograniczeń. Znacznie popularniejsze niż w przypadku kii. A jednak w
    > przypadku ałdi połączyli kropki. No jak?

    Stały blisko po wypadku.

    No i był film z kamery.

    > No ale nie powiązali z kianką... Bez jaj, to są po prostu kulsony a nie
    > kliniczne debile.

    A moze jednak powiązali, stąd powyższe działania.
    Tylko po prostu jedna policjantka miała krótka notke na strone www

  • 42. Data: 2024-01-30 21:43:38
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.01.2024 o 19:51, J.F pisze:

    > Stały blisko po wypadku.
    >
    > No i był film z kamery.

    Na autostradzie też było.

    > A moze jednak powiązali, stąd powyższe działania.

    No przecież że powiązali. Kulosny moga być głupawe na tle innych
    stanowisk niefizycznych, ale nie róbmy z nich klinicznych debili.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 43. Data: 2024-01-30 22:14:24
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 30.01.2024 o 21:43, Shrek pisze:
    > Na autostradzie też było.

    Filmu z autostrady nie ma tak naprawdę do dziś - przynajmniej w
    przestrzeni publicznej. Jest filmik z samochodu jadącego z przeciwka
    przedstawiający moment uderzenia z którego nie wynika, co do niego
    doprowadziło. Zresztą chyba ujawniono go później.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 44. Data: 2024-01-30 22:32:10
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > przedstawiający moment uderzenia z którego nie wynika, co do niego
    > doprowadziło. Zresztą chyba ujawniono go później.

    Widać na nim najpierw zapierdalający dwa razy szybciej od pozostałych
    samochód a następnie trochę iskier i czewrone światła BMW. Chwilę potem
    wybuch. Naprawdę sądzisz, że to normalnie, że BMW ma najpierw światła
    białe a potem czerwone z przodu? Widać na nim jak na dłoni że w wypadku
    uczestniczyły dwa samochody. Nie rób z kolegów klinicznych debili. Jak
    wiesz mam nie najlepsze zdanie o was, ale bez przesady - niemożliwe,
    żeby w Polsce aż tylu funcjonariuszy miało IQ na poziomie 70 i zjechali
    się akurat w ilości kilkunastu do jednego wypadku a przy tym nie znalazł
    się ani jeden w okolicach IQ 90. I wszyscy mieli maturę. Po prostu nie.
    Teza że nie wiedzieli że to jeden wypadek jest po prostu nie do obrony.
    Dżejef to robi bo na swój sposób troluje, Ty się po prostu ośmieszasz.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 45. Data: 2024-01-30 22:52:44
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 30.01.2024 o 22:32, Shrek pisze:

> [...]
    > samochód a następnie trochę iskier i czewrone światła BMW. Chwilę potem
    > wybuch. Naprawdę sądzisz, że to normalnie, że BMW ma najpierw światła

    Nie, ale z tego filmu nie wynika przyczyna wypadku i o to mi chodzi.
    Przyczyna miała miejsce tak z pół kilometra przed nadjeżdżającym
    pojazdem z kamerą, a tego już na filmie nie widzimy.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 46. Data: 2024-01-30 23:04:00
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nie, ale z tego filmu nie wynika przyczyna wypadku i o to mi chodzi.

    Myślałem że dalej wałkujemy myśl o tym, że biedni policjanci nie
    powiązali dwóch samochodów w jeden wypadek...

    > Przyczyna miała miejsce tak z pół kilometra przed nadjeżdżającym
    > pojazdem z kamerą, a tego już na filmie nie widzimy.

    Poniekąd widzimy - światła przyczyny poruszają się dwa razy szybciej niż
    inne.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!