  • 11. Data: 2005-10-25 15:04:17
    Temat: Re: wypadek
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@N...atn.pl>

    On 2005-10-25 15:12, Marcin Wasilewski wrote:

    > Akurat, na brak zabezpieczenia dostępu do samochodu, to jest
    > paragraf. Jeśli samochód był ojca,
    > to jego zasranym obowiązkiem jest dopilnować, aby nie korzystały z niego
    > osoby nieupoważnione.
    > Tak więc ojcu też się dostać może, no chyba, że zgłosi, że syn ukradł
    > mu kluczyki.

    Jak najbardziej się zgadzam.

    > Jeśli ktoś powoduje wypadek, po czym ucieka zamiast udzielić pomocy,
    > to któż to jest?
    > Kawał gnoja z małym mózgiem, który myśli tylko o sobie. Ale jak tatusia
    > stać, to zdolny papuga
    > udowodni wraz z przekupionym biegłym, że to był szok.

    Ja nie bronię gówniarza tylko zwracam uwagę przedpiścy, żeby nie szalał
    z zarzutami wobec ojca. Jego wina tutaj była marginalna w porównaniu do
    tego, co zrobił jego syn.

    Kaczor
    kaczor@NO_SPAM-plug.atn.pl
    http://unixlab.info/~kaczor/protokol.jpg

  • 12. Data: 2005-10-25 15:22:04
    Od: "Marcin Wasilewski" <radmar@usun_to.gorzow.mm.pl>

    Użytkownik "tommy di simone" <t...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:djlb2u$m0$1@inews.gazeta.pl...

    > Ale to nie jest odpowiedź na pytanie tego pana.
    > Z problemami odpowiedzialności idź a inną grupę, buraku
    > Ktoś przezywa osobistą tragedię, a ty się tu wpieprzasz

    Kto przeżywa? Rodzice tej dziewczynki? O tym nie pomyślałeś?

    Gówniaż dostanie za młodu po "dupie", to może odpowiedzialności się nauczy.

  • 13. Data: 2005-10-25 15:35:49
    Od: tommy di simone <t...@g...pl>

    Marcin Wasilewski napisał(a):

> [...]
    >

    > Kto przeżywa? Rodzice tej dziewczynki? O tym nie pomyślałeś?
    >
    > Gówniaż dostanie za młodu po "dupie", to może odpowiedzialności się nauczy.

    Nie pisz z błędami. Poza tym to nie ten "gówniaż" tu napisał

    --
    _________________________
    Adamek Mistrzem Świata !

  • 14. Data: 2005-10-25 17:38:10
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Marek" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Moj syn był winnym potracenia małoletniej dziewczynki która doznała
    urazu
    > brzucha i krocza. Moj syn nie posiada prawo jazdy na dodatek uciekł
    > miejsca wypadku. Jaka kara mu za to grozi on ma 17 l

    Kluczowe znaczenie ma, czy ukończył w chwili popełnienia czynu te 17
    lat. Jeśli tak, to następna sprawą jest rodzaj obrażeń. Czy przekroczą
    7 dni? Jeśli tak, to wypadek drogowy. Biorąc pod uwagę wiek, to
    podejrzewam, że syn będzie miał kuratora. Raczej na pewno zakaz
    prowadzenia pojazdów mechanicznych na kilka lat. Grzywna ma o tyle nie
    za wielki sens, że i tak nie będzie miał jej z czego zapłacić. Prędzej
    kara pozbawienia wolności w zawieszeniu.

  • 15. Data: 2005-10-25 17:51:45
    Od: " " <2...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Przykład tego wątku pokazuje jak ludzie związani z prawem ugrzęźli w bagnie
    korupcji i kominowania.
    Nikt tutaj nie gani faceta że już próbuje kombinować jak by zapewne za
    łapóweczki wyciągnąc synalka z kicia.
    Gówniarz dokonał przestępstwa i należy mu się kara, brak potępiania go tutaj i
    jeszcze bronienie pokazuje jak chorzy ludzie tuaj przesiadują. Ludzie którzy
    kiedyś będą prawo stanowić i decydować...dziękujęza takich "sprawiedliwych"

  • 16. Data: 2005-10-25 18:40:32
    Od: Harry <U110936510538200_USUNTO_@_WYTNIJTO_neostrada.pl>

    co nie zmienia faktu ze sie skur...owi nalezy, jesli majac 17 lat bieze
    samochod nie majac prawka potraca pieszego i ucieka to ja bym go do paki
    wtracil na ladne pare lat a i tak bedzie przegrany w zyciu, bo karanych
    to przyjmuja do tych gorszych prac, jesli wogole hehe

    --
    Pozdro Harry
    gg 833844

  • 17. Data: 2005-10-25 21:07:47
    Od: "Leszek" <l...@h...fm>

    Użytkownik <2...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > korupcji i kominowania.
    > Nikt tutaj nie gani faceta że już próbuje kombinować jak by zapewne za

    Nie widzisz tego, że robisz z siebie kretyna? Gdzie w poście Marka widzisz jego
    chęć kombinowania. Jeśli twoój niski IQ nie pozwala zrozumieć zawartego w jego
    poście pytania to już lepiej milcz.

    Leszek

  • 18. Data: 2005-10-25 21:28:05
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Leszek" <l...@h...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > widzisz jego chęć kombinowania. Jeśli twój niski IQ nie pozwala
    > zrozumieć zawartego w jego poście pytania to już lepiej milcz.

    Leszku! On nie robi z siebie kretyna. On nim po prostu jest :-) Facet
    troluje grupę już kilka dni. Zmienia tylko nicki. Najpierw myślałem,
    że ma wypatrzone poglądy i próbowałem polemizować. Ale to nie ma
    żadnego sensu. Jego argumenty, to jakiś bełkot.. On jest po prostu
    głupi.

  • 19. Data: 2005-10-26 01:43:49
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    n...@g...SKASUJ-TO.pl wrote:

    > To twoja wina ! Ty go wychowywałeś. Na miejscu sądu wlepił bym ci taką kare
    > odsiadki że następnym razem byś zaczął trzeźwo myslec nim nastepnym razem
    > dojdzie do tragedii. Tak to jest jak synusia sie rozbestwia, daje kase na
    > nowe dresy, nie patzry na to że bierze dradi etc. Facet jesteś winny tego że
    > dziewczynka cierpi, jej rodzina, że swojemy synowi życie zmarnowałeś. Niech
    > to bedzie przestroga dla innych !

    Ale pieprzysz.

  • 20. Data: 2005-10-26 01:45:59
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    2...@g...SKASUJ-TO.pl wrote:
> [...]
    > kiedyś będą prawo stanowić i decydować...dziękujęza takich "sprawiedliwych"

    Ty się powinieneś iść leczyć.
    Pytanie było co mu za to grozi, a nie komu dać w łapę, żeby mu nic nie
    groziło.