  • 1. Data: 2006-09-18 07:26:59
    Temat: wynajmowanie pokoju - jakie formalnosci?
    Od: Peter Riley <n...@n...com>

    Jakich formalnosci musze dokonac zeby zgodnie z prawem wynajac komus pokoj
    na kilka dni?
    A jakich formalnosci, jesli zaczne sie oglaszac, ze mam do wynajecia taki
    pokoj i robic to cyklicznie (za kazdym razem pokoj bylby wynajmowany na
    kilka dni)?
    Gdzie szukac przepisow, ktore to reguluja?

  • 2. Data: 2006-09-18 12:27:39
    Temat: Re: wynajmowanie pokoju - jakie formalnosci?
    Od: "zmarekz" <l...@w...pl>

    Uzytkownik "Peter Riley" <n...@n...com> napisal w wiadomosci
> [...]
    > kilka dni)?
    > Gdzie szukac przepisow, ktore to reguluja?

    Klika dni to ile?
    No i czy bedziesz pobierac za to oplaty ?

  • 3. Data: 2006-09-18 12:55:32
    Od: Peter Riley <n...@n...com>

    Dnia Mon, 18 Sep 2006 14:27:39 +0200, zmarekz napisał(a):

    > Klika dni to ile?

    A przy ilu robi to roznice? Od jednego do kilkunastu.

    > No i czy bedziesz pobierac za to oplaty ?

    Dzialnosc charytatywna to nie bedzie.