  • Data: 2003-08-07 12:42:26
    Temat: wynajem mieszkania -pomocy!!!
    Od: "chudik" <m...@k...wroclaw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Wyanjmowałem w okresie od czerwca 2002 roku do lipca roku 2003 mieszkanie.
    Umowa była spisana pomiędzy mną a włascicielem. Wyprowadziłem się z dniem
    ostaniego czerwca. Teraz właściciel domaga się ode mnie oddania mu za ciepła
    i zimną wodę, którą płaci się w czynszu. Chce oddać sprawę do prawnika. Po
    spisaniu umowy nie dostawałem od właściciela żadnych rachunków za pieniądze,
    które mu płaciłem.
    mam kilka pytań:
    1. czy można sprawdzić, czy mój "gospodarz" zapłacił podatek z tytułu
    wynajmu?
    2. czy mój "gospodarz" ma prawo żądać ode mnie zwrotu kosztów ciepłej i
    zimnej wody, która to jest płacona w czynszu?
    3. na jakie artykuły mozna się powołać w rozmowie z moim BYŁYM gospodarzem?
    maciek