  • Data: 2008-10-22 15:29:36
    Temat: wynajem mieszkania - kaucja zwrotna
    Od: Aska <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Tydzień temu oglądałam mieszkanie i zdecydowałam się na jego
    wynajęcie. Właściciel chciał, abym wpłaciła kaucję zwrotną w wysokości
    1500zł. Wpłaciłam ową kaucję i dostałam potwierdzenie (wraz z
    pieczątką firmy właściciela). Chciałam od razu podpisać umowę najmu,
    jednak właściciel powiedział, że tym zajmiemy się później. Do tej pory
    umowy nie spisaliśmy a właściciel okazał się bardzo niesłowny, chociaż
    dalej utrzymuje że chce wynająć to mieszkanie. Matactwa i niesłowność
    właściciela skłoniła mnie do rezygnacji z wynajmu. Czy w takiej
    sytuacji właściciel powinien zwrócić kaucję?