  • 1. Data: 2004-03-06 11:35:15
    Temat: wynajem mieszkania
    Od: "Marysia" <z.fijolek@NO_SPAM_chello.pl>

    Drodzy czytelnicy !!!
    Mam pytanko otóż wynajmuję mieszkanie i od niedawna dowiedziałam sie że
    można odliczać amortyzację zużycia tegoż lokum w następujący sposób
    powierzchnia razy 988 zł wynik razy 1,5% bo tyle podobno można. Czy to
    prawda . Bede wdzięczna za jakieś linki w których dowiem sie jakiś ciekawych
    informacji jak rozliczać się z fiskusem
    Marysia

  • 2. Data: 2004-03-06 15:24:42
    Temat: Re: wynajem mieszkania
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <THi2c.210279$174.193967@news.chello.at>, Marysia wrote:
> [...]
    > prawda . Bede wdzięczna za jakieś linki w których dowiem sie jakiś ciekawych

    A googlowałaś już, Marysiu?

    Renata