  • Data: 2003-07-09 17:51:15
    Temat: wynajem mieszkania
    Od: "AR" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Moja sytuacja jest następująca:
    mam mieszkanie w którym teoretycznie 1 z 2 pokoi przeznaczy jest na biuro
    (trzeba zgłosić siedzibę firmy podczas jej rejestracji).
    Firma w praktyce działa w terenie, a biuro jest fikcyjne.
    Chciałabym wynająć mieszkanie (oficjalnie), ale zastanawiam się jak
    skonstruować umowę.
    Księgowa popowiedziała, ze oficjalnie mogę wynająć jeden pokój.
    Aha, dodatkowo jestem zameldowana w mieszkaniu, a mieszkam gdzie indziej.

    Bardzo prosze o pomoc i wskazówkę, gdzie znajdę wzór umowy i co mogę, a
    czego nie.

    Pozdrawiam i dziękuję,
    Edyta