  • 1. Data: 2010-11-02 08:42:13
    Temat: wynagrodzenie w sektorze paliwowo energetycznym
    Od: "TomZlom" <t...@t...invalid>

    Jest taki problem:

    W rozporządzeniu w sprawie zasad wynagradzania pracowników Urzędu
    Regulacji Energetyki
    0860 wynagrodzenie
    pracownika URE ustalone jest w sposób następujący:

    § 3. 1. Wynagrodzenie zasadnicze pracownika oraz dodatek funkcyjny
    ustala się na podstawie przeciętnego miesięcznego wynagrodzenia w
    sektorze paliwowo-energetycznym w czwartym kwartale poprzedniego roku,
    ogłaszanego przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego w Dzienniku
    Urzędowym Rzeczypospolitej Polskiej "Monitor Polski" w terminie do
    dnia 20 stycznia każdego roku, i mnożników określonych w
    rozporządzeniu.

    I w związku z powyższym zasadnicze pytanie: czy ktokolwiek widział,
    lub ktokolwiek wie o takim ogłoszeniu Prezesa GUS z roku 2009, 2008,
    2007, 2006, 2005, 2004 itd, w każdym razie starszym niż rok 2000 ? Bo
    ja nie mogę znaleźć, może się coś zmieniło w tej kwestii i o tym nie
    wiem ? Szukałem w MP i za nic nie mogłem tego znaleźć, a zależy mi na
    takiej informacji.

    Pozdrawiam,
    TK.