  • 101. Data: 2007-12-07 13:15:29
    Temat: Re: wynagrodzenie
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    krys napisał(a):

    > W któryms z pierwszych postów pisała, ze była na saksach i z zarobionych
    > pieniedzy maz zrobił coś, co teraz generuje mu koszty. Czytaj uważnie,
    > nie będziesz musiał zadawać takich pytań, a ja nie będę Ci podawać
    > przykładów, jak chłop krowie na rowie;-).

    :)

    P.
    ps.
    co to sa saksy?

    --
    http://wynagrodzenie.info - forum pracownikow i pracodawcow ...
    .. Czy ta kobieta jest pasożytem:

  • 102. Data: 2007-12-07 13:15:58
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    mvoicem pisze:

    > się mu nie stanie jak będzie np. 2 tygodnie jadł pierogi.

    Oprócz awitaminozy, osłabienia organizmu etc ... NIC ... a wtedy
    nie jest to już zdrowy człowiek.

    Pieprzysz zatem.

    > 2. normalny człowiek może żyć na wędlinach "z psa kategorii II - zmielone
    > razem z budą"

    I twwierdzisz, że będzie po tym nadal zdrowy ???

    > 3. Chory zazwyczaj bierze leki. Leki zazwyczaj mają swoje efekty uboczne -
    > np. antybiotyki niszczą florę bakteryjną - więc trzeba jakieś
    > jogurciki/kerfirki/itd....

    Nie słyszałem, by nowotwory leczyło się antybiotykami.

    > 4. Jeżeli do tego dochodzą jakieś specjalne wymagania - np. dieta bezsolna,

    Nie ma zastosowania w *tym konkretnym przypadku*.

    --
    Rafał "SP" Gil
    6008

  • 103. Data: 2007-12-07 14:41:45
    Od: "Magda" <p...@o...p>

    > Jakie ????
    >
    > Jakoś poszkodowana nie pisała, że płaci za prąd, gaz, wodę etc ...
    >
    > Chciała siedzieć w domu, by mąż na nią zapier(*&^ał, to niech nie wlicza
    > tego w koszty. Koleś daje jej na jedzenie, mieszkają w mieszkaniu (które
    > obstawiam jest jego) , a ty pieprzysz o jakichś kosztach ...
    >
    > Pytam: O ile droższa jest mąka od śmietany ?

    Akurat przy tym nie moge przejsc obojetnie. Ty naprawde nie czytasz cudzych
    postow. Napisalam, ze do tej pory sie uczylam oraz pracowalam. Zrezygnowalam
    z pracy za namowa meza. Najpierw chcial zebysmy postarali sie o dziecko,
    zebym zajela sie troche wiecej nim i domem, a potem jak sie rozchorowalam
    przekonal mnie, ze szybciej wyzdrowieje jak zajme sie tylko powrotem do
    zdrowia. Lekarze z czasem zabronili mi powrotu do pracy twierdzac ze jest to
    duze obciazenie.
    Mieszkanie jest wpolne. Zapracowalam na jego polowe!
    To co wypisujesz to po prostu bzdury i tak jak wczoraj myslalam, ze po
    prostu postrzegasz cos inaczej tak dzisiaj stwierdzam ze jestes
    nieprzystosowany do zycia i nie dysponujesz zadna wrazliwoscia. Koncze te
    dyskuje. To moja ostatnia wypowiedz. Pozdrawiam.

  • 104. Data: 2007-12-07 14:41:52
    Od: Bartosz Feński aka fEnIo <f...@d...org>

    W artykule Rafał "SP" Gil napisał(a):

    > To skończ, bo pieprzysz, pieprzysz ... i co masz z tego ?
    > (Oprócz śliskiej dłoni oczywiście ...)

    Satysfakcję.

    Ciekaw jestem co Ty masz z cięcia cytatów? Bardziej Ci staje wyrywając
    zdania z kontekstu?

    pozdr,
    fEnIo

    --
    ,''`. Bartosz Fenski | mailto:f...@d...org | pgp:0x13fefc40 | irc:fEnIo
    : :' : 32-050 Skawina - Glowackiego 3/15 - malopolskie v. - Poland

  • 105. Data: 2007-12-07 14:43:58
    Od: Bartosz Feński aka fEnIo <f...@d...org>

    W artykule Sowiecki Agent napisał(a):

    > ale nie finansowe, a o tym byla mowa.

    No wybacz, ale 400 zł na ugotowanie 30-31 posiłków, a 60-62 posiłków robi
    dla mnie różnicę.

    Oczywiście zakładam, że jednak nie jedzą tego samego, bo czemu mąż miałby
    specjalną dietę stosować?

    pozdr,
    fEnIo

  • 106. Data: 2007-12-07 14:51:29
    Od: "Magda" <p...@o...p>

    Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    wiadomości news:fjb06s$ddq$6@inews.gazeta.pl...
    > "Nie chodzi mi o 9 tysiecy, bo to ja przyczynilam sie do tego ze maz
    > zarabia teraz takie pieniadze. Zarobilam na to zeby mogl rozkrecic wlasny
    > biznes. Nie zaluje. Wychodze z zalozenia ze i tak nas kiedys ktos rozliczy
    > :)))"
    >
    > mozesz wyjasnic w jaki psosob sie przyczynilas? Pozwolilas mu pracowac czy
    > zalatwilas mu te prace? Bo od strony moralnej to wiele zmienia.

    Po tym jak obronilam licencjat wyjechalam na rok zagranice i w warunkach
    malo sprzyjajacych pracujac po 12-16 godzin w kuchni w restauracji zarobilam
    spore pieniedze. Wszystkie te pieniadze zainwestowalam w powstajac w Polsce
    firme meza. Po powrocie rozpoczelam magisterke i wrocilam do pracy. Nie
    pracuje od niedawna. Maz mnie do tego przekonal gdy najpierw chcial
    powiekszyc rodzine, a potem gdy okazalo sie ze sie rozchorowalam. Teraz nie
    wolno mi wrocic do pracy. Lekarze zabraniaja.

  • 107. Data: 2007-12-07 15:10:28
    Od: DDT <h...@o...pl>

    Magda pisze:

> [...]
    > malo sprzyjajacych pracujac po 12-16 godzin w kuchni w restauracji
    > zarobilam spore pieniedze. Wszystkie te pieniadze zainwestowalam w

    Co to byly za inwestycje (maszyny , nieruchomosci etc...) ? Masz kwity?

    --
    "W demokracji większość wysiłków wszystkich partii idzie na udowodnienie
    że inne partie nie potrafią rządzić. A przecież to oczywiste."

    http://www.chemia.org/id21.html

    pzdr.DDT

  • 108. Data: 2007-12-07 15:11:09
    Od: Bartosz Feński aka fEnIo <f...@d...org>

> [...]
    > w mieszkaniu (które obstawiam jest jego) , a ty pieprzysz o
    > jakichś kosztach ...
    >
    > Pytam: O ile droższa jest mąka od śmietany ?

    A ja spytam jak już wielu w tym wątku uczyniło czy potrafisz czytać ze
    zrozumieniem?

    Robienie dwóch różnych posiłków jest dla mnie z założenia droższe niż
    robienie jednego i jak Twój tępy mózg tego przyswoić nie może to ja na to
    nic nie poradzę.

    Nic o mediach nie pisałem debilu.

    pozdr,
    fEnIo

  • 109. Data: 2007-12-07 15:11:36
    Od: Bartosz Feński aka fEnIo <f...@d...org>

    > Mógłbym, ale nie dostanę ... no, ale tfardziel jesteś.

    A Ty fuksiarz.

    pozdr,
    fEnIo

  • 110. Data: 2007-12-07 15:16:44
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Bartosz Feński aka fEnIo pisze:

    > Ciekaw jestem co Ty masz z cięcia cytatów? Bardziej Ci staje wyrywając
    > zdania z kontekstu?

    Tak. Pisz dalej jełopie ... lol

    --
    Rafał "SP" Gil