  • Data: 2011-03-02 06:44:51
    Temat: "wymiar" "prawa"
    Od: Maruda <n...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czołem Waszmościowie.
    Przytaczam usłyszaną przed chwilą w TOKFM historyjkę (przegląd prasy,
    GW). Przytaczam niedokładnie, bo słuchałem jednym uchem. Warto się
    zapoznać, a może ktoś podrzuci pełniejszy opis.

    Pewną panią, właścicielkę sklepu napadło 2 młodocianych łobuzów,
    psiknęli ją gazem, ale przed rabunkiem się obroniła. Uciekli.
    Wezwała policję. Mówiła, że ich zapamiętała i "może gdzieś jeszcze są w
    pobliżu", na to odp., że "nie mają benzyny, aby uganiać się za bandytami".
    Pani wywiesiła ogłoszenie obiecując nagrodę za wskazanie sprawców. Ktoś
    zadzwonił anonimowo i podał nazwiska. Poszła z tym na policję (czy do
    prok.). Po konfrontacji (jak zrozumiałem: twarzą w twarz, a nie przez
    lustro weneckie) prokurator zbirów wypuścił, bo zarzut tylko
    "usiłowania" był zbyt lekki.
    Za jednym z nich był wysłany list gończy za ucieczkę z poprawczaka, ale
    prok. o tym nie wiedział. No - skoro nikt mu nie powiedział...
    Pani znalazła zdjęcia bandytów na nk, wywiesiła w swoim sklepie.
    Natychmiast pojawił się policjant, który kazał to zdjąć i zagroził
    grzywną 5k.

    Jaki mamy "wymiar" "prawa", taki mamy dla tego "prawa" i jego stróżów
    szacunek. Podobny dla tego "państwa".

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.