  • 61. Data: 2008-08-01 15:04:42
    Temat: Re: wymiana skrzynek pocztowych
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Tristan pisze:
> [...]
    > Mogę też jeździć po bazach (po kilkadziesiąt km), użerać się z idiotami,
    > którzy potłuką paczkę, zgubią na magazynie itp. albo nie chcą wystawić
    > faktury.
    >
    > A do tego, jak chcieliśmy kiedyś wysłać do Bojanowa, to się nie dało, bo za
    > duże zadupie i im się jechać z jedną paczką nie chciało.

    > Ano niestety. To co się opłaca jest, a reszty -- dupa. Centra miast, nadawcy
    > z dużą liczbą nadań -- o! Wtedy wchodzą w dupę. A innych mają gdzieś.

    > i obsługuje list za 3zł? I przyjedzie do lasu, nad jezioro, w góry? Poczta
    > jest wszędzie. Odbieram kiedy chcę i jak chcę.

    o 23-24 tez? bo moj (jezli tak mozna powiedziec ;) ) kurier podrzucil mi
    paczke do domu w drodze powrotnej w swoim prywatnym czasie. a nie
    wysylam/odbieram tych paczek wiecej niz 3 w miesiacu. co do listoznoszy
    tym nawet nie chce sie dupy wrzucic do windy i podjechac te 10pieter do
    gory. tylko awizo zostawi i spieprza.

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 62. Data: 2008-08-01 15:22:36
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Tristan pisze:
    > W odpowiedzi na pismo z piątek 01 sierpień 2008 09:03
    > (autor Gotfryd Smolik news
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <Pine.WNT.4.64.0808010901080.2688@quad>):

    > O ile taki jest.

    > No właśnie nie. Dlatego mówię, że te firmy obłożą ten sektor, który im da
    > kasę.

    > No i Poczta jest tania i dostępna i ma wysoką jakość usług.
    > W przeciwieństwie do kurierów.

    oczywiscie z ta wysoka jakoscia to kpisz ;) czy o droge pytasz?

    czlowieku! rynek nie znosi prozni. jak bedzie 40 firm kurierskich to
    albo beda sie wchlanic (ci mniej obrotni zostana wchlonieci przez tych
    lepiej sobie radzacych) albo beda szukac rynku tam gdzie do tej pory nie
    mieli takiej potrzeby bo bedzie KONKURENCJA.
    powiedz mi jeszcze jak moga ci kurierzy czy inne inposty konkurowac z
    kims kto ma dotacje od panstwa w sytuacji w ktorej koszt uslug
    wykonywanych przez PP wzgledem prywatnych jest srednio o 30% wyzsze?

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 63. Data: 2008-08-01 15:26:35
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Kocureq pisze:
    > Henry(k) pisze:

    ciach...

    > Cóż, pech. Na szczęście poczta nie jest usługą konieczną do życia (chyba
    > nawet nie jest powszechną).

    uslugi swiadczone przez PP to uslugi o charakterze powszechnym za czym
    ida obowiazki obslugi takze tych przesylek ktore sa nieoplacalne dla
    innych.

    > A jak się okaże, że w tej warmińskiej wsi są ludzie, którzy będą płacić
    > więcej za przesyłkę, to się jakiś dostawca zabierze i otworzy tam filie.
    > Ewentualnie powstanie "poczta pana Heńka".

    i o to chodzi w tym wszystkim chodzi ;)

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 64. Data: 2008-08-01 15:28:57
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    *piotr'ek* pisze:

    > Ja już planuję zapchać swoją przegródkę w skrzynce. A kary za niedotrzymanie
    terminu nie ma żadnej.

    > *piotr'ek*
    policzcie ile warta jest ta blacha ;) po jakims czasie moze sie okazac
    ze na kilka piw sie uzbiera ;P

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 65. Data: 2008-08-01 15:32:33
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    m...@i...faked pisze:

> [...]
    > (ściągania) mają zpo i nikt ci takich do skrzynki nie wrzuci
    > ps. jako pracownik niższego szczebla przyznaję rację co do tego, iż
    > organizacyjnie na poczcie jest lekko mówiąc burdel, ale gdzie indziej
    > też, wszystko zależy od danego człowieka na danym stanowisku, ja
    > naginam przepisy dla swoich klientów i robię jak oni sobie życzą,
    > dzięki czemu jestem dowodem, że dla klienta można dużo zrobić jak
    > sobie życzy i żeby był zadowolony, gorzej jak traficie na idiotę czy
    > olewacza... ale tak jest wszędzie... bo to Polska właśnie :(
    no i to jes pointa do calej tej dyskusji ;) firma to ludzie, i tak jak
    oni pracuja taka opinie ma firma.

    pozdrawiam i zycze tylko normalnych klientow ;)
    SlawcioD

  • 66. Data: 2008-08-01 16:55:51
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Fri, 01 Aug 2008 17:22:36 +0200, SlawcioD napisał(a):

> [...]
    > lepiej sobie radzacych) albo beda szukac rynku tam gdzie do tej pory nie
    > mieli takiej potrzeby bo bedzie KONKURENCJA.

    Konkurować będą tam gdzie jest kasa. Tam gdzie nie ma wszyscy
    oleją to równo.
    Teraz jest konkurencja jeśli chodzi o internet - no i kolega
    ma wybór - gprs albo sdi. I żadna firma nie jest zainteresowana
    tym żeby mu dostarczyć coś szybszego.
    Kiedyś byłem na spotkaniu sprzedawców u klienta - prezes
    powiedział im wprost "od teraz nie będziemy wam płacić premii
    za ilość klientów tylko od wartości faktur". W efekcie tego
    admini zaczęli przychodzić do mnie z pytaniami jak zrobić
    indywidualny plan taryfowy dla firmy X, a produkt który miał
    być dla wszystkich został pogrzebany (potem go odgrzebali
    i nakierowali na firmy).

    Więc jakoś nie wierzę, że pojawi się jakaś firma która postanowi
    wejść w tę niszę - szczególnie w Polsce.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 67. Data: 2008-08-01 17:06:47
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 1 Aug 2008, Tristan wrote:

    > (autor Gotfryd Smolik news
    >
    > O ile taki jest.

    Czasem nie ma, i co ja na to poradzę?

    Lusterko do roweru chciałem. Konkretne, "wymyślaty" jestem, wiem,
    ale jak Ty masz kłopoty z dostawcami to pewnie też.
    Konkurencja sobie poszła, w .de cena o 1/3 niższa (bo w .pl został
    jak wychodzi monopolista) - i co, mam domagać się dotacji od państwa
    dla dotychczasowej konkurencji, czy żeby PP mi przywiozła
    w cenie listu krajowego z .de? ;) (kwota niewielka, czyli w wartości
    ubezpieczenia "poleconego" się mieści).
    Nie?
    No to dlaczego masz mieć lepiej? :P

    > No właśnie nie. Dlatego mówię, że te firmy obłożą ten sektor, który im da
    > kasę.

    Coś w Twojej wypowiedzi jest dla mnie za trudne.
    Niech obkładają.

    > No i Poczta jest tania i dostępna i ma wysoką jakość usług.

    Ta... NA OGÓŁ na pocztę nie narzekam, na kurierów zresztą też
    (poza jednym, który pozwolił sobie przywieźć towar do byłego miejsca
    pracy, bo nie chciało mu się jechać poza centrum :>)
    Ale jedna z faktur najwyraźniej trafiła ostatnio na listonosza który
    miał zimno w mieszkaniu i piec węglowy :>
    A i dwukrotne awizo do przesyłki, której (po moim zgłoszeniu się
    z kartką awizowania) poczta znaleźć nie umiała też zaliczyłem.
    O walce na weksel ;) możesz poczytać w archiwach tej grupy.
    Tak że nie przesadzałbym w ŻADNĄ stronę.

    > W przeciwieństwie do kurierów.

    Jak wyżej. Bez przesady proszę.

    pzdr, Gotfryd

  • 68. Data: 2008-08-01 17:12:40
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 1 Aug 2008, Kocureq wrote:

> [...]
    [...]
    > Cóż, pech. Na szczęście poczta nie jest usługą konieczną do życia (chyba
    > nawet nie jest powszechną).

    Na dziś jest.

    > A jak się okaże, że w tej warmińskiej wsi są ludzie, którzy będą płacić
    > więcej za przesyłkę, to się jakiś dostawca zabierze i otworzy tam filie.
    > Ewentualnie powstanie "poczta pana Heńka".

    Właśnie to ostatnie rozwiązanie wydaje się być najbardziej prawdopodobne:
    ktoś z mieszkańców, chcąc sobie dorobić, zajmie się takimi przesyłkami
    "na telefon" (znaczy jak coś będzie to pojedzie, choćby rowerem 20 km,
    po te przesyłki). Bez gwarancji że "na jutro będzie", ale będzie.

    pzdr, Gotfryd

  • 69. Data: 2008-08-01 17:15:11
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 1 Aug 2008, Tristan wrote:

    > Poza tym, Zabrze to jakby nie było centrum. Powiedz ile placówek znajdziesz
    > w miejscach niecentrumowych.

    Wiesz gdzie zetknąłem się pierwszy raz z InPostem?
    Właśnie na samych peryferiach - i we wsiach "międzymiejskich".
    Sam się zdumiałem, że gdzieś w okolicy InPost działa :P

    pzdr, Gotfryd

  • 70. Data: 2008-08-01 17:48:29
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek 01 sierpień 2008 19:15
    (autor Gotfryd Smolik news
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <Pine.WNT.4.64.0808011913020.2848@quad>):

    > Wiesz gdzie zetknąłem się pierwszy raz z InPostem?
    > Właśnie na samych peryferiach - i we wsiach "międzymiejskich".
    > Sam się zdumiałem, że gdzieś w okolicy InPost działa :P

    dobra, dobra... nałóż ich mapę na mapę Poczty i zobaczymy.
    Poza tym, jak widzisz -- oszukują.

    --
    Tristan