  • 41. Data: 2008-07-29 16:04:27
    Temat: Re: wymiana skrzynek pocztowych
    Od: m...@i...faked

    On Tue, 29 Jul 2008 13:03:30 +0000 (UTC), Radoslaw Korzeniewski
    <r...@g...com> wrote:

    >To chyba nie za bardzo, bo kto podpisuje że odebrał?

    ja pracuję na poczcie jako listonosz, więc ci odpowiem, usługa
    wrzucania listu do skrzynki istnieje za zezwoleniem klienta, nie jest
    to usługa ustna, musisz wypisać i zostawić kwitek na poczcie ze swoim
    nazwiskiem, numerem dowodu i tam podpisujesz, że zgadzasz się na to,
    bo np. nie chce ci się łazić z awizem na pocztę (bo rano pracujesz) i
    takie listy bez zwrotki (zpo) chcesz mieć w skrzynce, więc... kto
    podpisał?? Ty sam! A jak ci nie pasuje otrzymywanie co niektórych
    listów (od co poniektórych instytucji) to takiego żądania nie składaj,
    poza tym sądówki, komornicy, prokuratura czy inne organy ścigania
    (ściągania) mają zpo i nikt ci takich do skrzynki nie wrzuci
    ps. jako pracownik niższego szczebla przyznaję rację co do tego, iż
    organizacyjnie na poczcie jest lekko mówiąc burdel, ale gdzie indziej
    też, wszystko zależy od danego człowieka na danym stanowisku, ja
    naginam przepisy dla swoich klientów i robię jak oni sobie życzą,
    dzięki czemu jestem dowodem, że dla klienta można dużo zrobić jak
    sobie życzy i żeby był zadowolony, gorzej jak traficie na idiotę czy
    olewacza... ale tak jest wszędzie... bo to Polska właśnie :(
    ** Posted from http://www.teranews.com **

  • 42. Data: 2008-07-30 06:52:24
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    Tristan pisze:

    > Ano niestety. To co się opłaca jest, a reszty -- dupa. Centra miast, nadawcy
    > z dużą liczbą nadań -- o! Wtedy wchodzą w dupę. A innych mają gdzieś.

    Nie wchodzą. Z centrum miasta często muszę jeździć na bazę 10 km, bo
    mają chore godziny dostaw (Pan sobie wybierze, czy między 9 a 13, czy 13
    a 17... Super, czyli tak czy inaczej pół dnia w pracy mnie nie będzie,
    żeby odebrać paczkę).

    =^;^= [ [nick][at][nick].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \
    (___(|_|_| [ k...@j...org ] |_|_|)___)

  • 43. Data: 2008-07-30 07:22:36
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 30 lipiec 2008 08:52
    (autor Kocureq
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g6p335$90t$1@inews.gazeta.pl>):

> [...]
    > mają chore godziny dostaw (Pan sobie wybierze, czy między 9 a 13, czy 13
    > a 17... Super, czyli tak czy inaczej pół dnia w pracy mnie nie będzie,

    Widać nie masz dużej liczby nadań/odbiorów. Choć to fakt, pracowałem kiedyś
    w firmie ze średnią liczbą nadań i też nas olewali.

    Tak jak zauważył Dominik -- dla kasy zrobią wszystko.

    --
    Tristan

  • 44. Data: 2008-07-30 07:23:17
    Od: Tristan <n...@s...pl>

> [...]

    Widać nie masz dużej liczby nadań/odbiorów. Choć to fakt, pracowałem kiedyś
    w firmie ze średnią liczbą nadań i też nas olewali.

    Tak jak zauważył Dominik -- dla kasy zrobią wszystko. Dlatego wkurza mnie
    myśl, że przez nich nie będę miał już skrzynki :(

    --
    Tristan

  • 45. Data: 2008-07-30 21:02:46
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    Tristan pisze:
> [...]
    >
    > Widać nie masz dużej liczby nadań/odbiorów. Choć to fakt, pracowałem kiedyś
    > w firmie ze średnią liczbą nadań i też nas olewali.

    Nie, nie mam. Jestem osobą prywatną i raz na dwa miesiące ktoś mi coś
    wyśle kurierem.

    Na poczcie muszę czekać godzinę w kolejce, z kurierami się umawiać i
    spędzać pół dnia w domu.

    InPost mam blisko, czynny jak wrócę z pracy i odebranie paczki trwa
    minutę. Jest różnica? Jest. A jaka? Ano taka, że już w tej namiastce
    konkurencji można wybrać co komu bardziej pasuje - ja wolę Inpost, ty
    pocztę polską, ktoś inny ma zaprzyjaźnionego kuriera.

    I właśnie o to chodzi.

    =^;^= [ [nick][at][nick].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \
    (___(|_|_| [ k...@j...org ] |_|_|)___)

  • 46. Data: 2008-07-31 06:18:18
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 30 lipiec 2008 23:02
    (autor Kocureq
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g6qktk$8bj$1@inews.gazeta.pl>):

    > Na poczcie muszę czekać godzinę w kolejce,

    No u nas jest bez czekania większego.

    > z kurierami się umawiać i
    > spędzać pół dnia w domu.

    Ano właśnie.

    > InPost mam blisko, czynny jak wrócę z pracy i odebranie paczki trwa
    > minutę. Jest różnica? Jest.

    No i? TY masz. Ja mam dwa miasta dalej. Mam tam jeździć po paczki? Wypchaj
    się.

    > A jaka? Ano taka, że już w tej namiastce
    > konkurencji można wybrać co komu bardziej pasuje - ja wolę Inpost, ty
    > pocztę polską, ktoś inny ma zaprzyjaźnionego kuriera.

    No właśnie nie tak. Poczta jest dotowana i przynosi straty. Jak się urynkowi
    Pocztę to znikną niedochodowe oddziały, więc zrobi się kolejny inPost 3
    miasta dalej albo kolejny kurier z chamem w busiku i niepiśmiennym
    absolwentem szkoły specjalnej w magazynie. Znikną dotowane listy za
    grosze... Zniknie dostępność korespondencji w lasach, górach, nad
    jeziorami.

    W skali kraju i społeczeństwa Poczta pełni misję powszechniości i taniości,
    a przy tym jej usługi są po prostu dobre. Nigdy nie miałem zastrzeżeń.

    Zresztą, jaki ja mam wybór? Jak mam, to wybieram Pocztę, ale niestety sporo
    dostawców nie daje wyboru, bo oni wysyłają dużo dziennie i im kurier włazi
    do dupci bez wazelinki. Więc oni wysyłają kurierem i koniec. A ja się potem
    męczę.

    > I właśnie o to chodzi.

    Komu chodzi, temu chodzi.

    --
    Tristan

  • 47. Data: 2008-07-31 07:27:20
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Wed, 30 Jul 2008 23:02:46 +0200, Kocureq napisał(a):

> [...]
    > konkurencji można wybrać co komu bardziej pasuje - ja wolę Inpost, ty
    > pocztę polską, ktoś inny ma zaprzyjaźnionego kuriera.

    Niestety chodzi też o to żeby to co wysyłasz dotarło do klienta
    bez utrudniania mu życia.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 48. Data: 2008-07-31 17:07:54
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    Henry(k) pisze:
    > Niestety chodzi też o to żeby to co wysyłasz dotarło do klienta
    > bez utrudniania mu życia.

    Więc niech będzie 40 dostawców, klient sobie wybierze.

    =^;^= [ [nick][at][nick].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \
    (___(|_|_| [ k...@j...org ] |_|_|)___)

  • 49. Data: 2008-07-31 17:11:11
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 31 lipiec 2008 19:07
    (autor Kocureq
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g6srh8$rc4$1@inews.gazeta.pl>):

    > Więc niech będzie 40 dostawców, klient sobie wybierze.

    Skup się.... Nie wybierze, bo

    a) wysyłający często nie dają wyboru
    b) przy 40 firmach będzie obłożone to, co korzystne i tyle
    c) nie, nie będzie 40, będzie kilka, tylko będą miały obsadzone centra

    --
    Tristan

  • 50. Data: 2008-07-31 17:35:33
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    Tristan pisze:

    > No u nas jest bez czekania większego.

    Właśnie - u Ciebie dobrze działa PP, u mnie InPost. I niech będzie
    takich "specjalizowanych" dostawców 20 - każdy znajdzie coś dla siebie.

    > No i? TY masz. Ja mam dwa miasta dalej. Mam tam jeździć po paczki? Wypchaj
    > się.

    A ja mam stać godzinę w kolejce i schylać się do okienka które ktoś
    umieścił 20 cm nad ziemią? Też się wypchaj.

> [...]
    > absolwentem szkoły specjalnej w magazynie. Znikną dotowane listy za
    > grosze... Zniknie dostępność korespondencji w lasach, górach, nad

    Zniknie korespondencja w lasach, za którą płacę w podatku, z której nie
    korzystam. Jestem za. Mieszkam w dużych miastach, moi korespondenci
    przeważnie też, a jak się coś wysyła w dzicz raz na całe życie to mogę
    zapłacić te 30 czy 50 zł.

    > W skali kraju i społeczeństwa Poczta pełni misję powszechniości i taniości,
    > a przy tym jej usługi są po prostu dobre. Nigdy nie miałem zastrzeżeń.

    A ja miałem od cholery i jeszcze trochę. Dlatego nie chcę dopłacać.

> [...]
    > do dupci bez wazelinki. Więc oni wysyłają kurierem i koniec. A ja się potem

    Zmień dostawcę. Właśnie chodzi o to, żebyś miał wybór. I dostawcy (już
    masz), i przewoźnika (a tu nie bardzo).

    =^;^= [ [nick][at][nick].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \