    From: " " <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: wymeldowanie-proszę o pomoc
    Date: Mon, 31 Mar 2008 20:32:52 +0000 (UTC)

    Witam. Mam taką sytuację. Od dziecka mieszkam w domu jednorodzinnym z
    rodzicami, po sąsiedzku mieszka mój brat z rodziną. Po śmierci matki mieszkam
    z ojcem i rodziną w tym samym domu. Ojciec przez wiele lat utrzymywał mojego
    brata i jego rodzinę, nie dając mi zbyt wiele na utrzymanie naszego domu. Brat
    domaga się ciągle pieniędzy od ojca, mówiąc, że mu się należy. Ja zaś wykonuję
    za swoje pieniądze wszystkie remonty. 16 lat temu rodzice przepisali mi ten
    dom, w którym ojciec jest nadal zameldowany. 2 tygodnie temu, ojciec przeniósł
    się do brata. Chciałabym sprzedać dom, jednak on jest nadal w nim zameldowany.
    O tym by mój brat zameldował ojca u siebie nie ma mowy. Poza tym parę dni temu
    ojciec powiedział, że chce wrócić, ja jednak się nie zgodziłam. Zburzył mi
    plany. Nie chcę by wracał. Zmarnowali mi z bratem życie i zdrowie.
    Czy jest możliwość wymeldowania mojego ojca? i czy musiałby być wtedy gdzie
    indziej zameldowany?
    z Góry dziękuję za odpowiedź
    Kredka