  • Data: 2002-05-11 08:36:54
    Temat: wymeldowanie, odpowiedzialność majątkowa
    Od: "Andrzej S" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Mam ogromny problem. Mianowicie 20 maja mam pierwsza sprawe rozwodowa. Mimo,
    iż żona otrzymała pozew do sądu, wyśmiała mnie stwierdzając że i tak się nie
    stawi i nic nie będzie można jej zrobić. W tej chwili (jak się dowiedziałem
    z jej zakładu pracy) wzięła bezpłatny urlop na przynajmniej pół roku i
    wyjechała do Niemiec. Przez ostatnie dwa lata nie dawała żadnych pieniędzy
    ani na czynsz, ani na inne opłaty związane z utrzymaniem mieszkania, brała
    natomiast kolejne kredyty, a to kupując sobie stary samochód, a to na
    wczasy, bądź na różne jej zachcianki. Jej nie ma a mnie zaczynają ścigać
    banki itp. instytucje.
    Jaka jest możliwość, żebym mógł sprzedać, bądź zamienić mieszkanie na
    mniejsze bez jej udziału?
    Czytałem gdzieś, że mogę jej założyć sprawę, że jeśli pozostawaliśmy w
    związku małżeńskim nie mogła dokonywać zakupów bez mojej zgody
    przekraczających normalne warunki bytowe.
    Z góry dziękuje za odpowiedź
    Andrzej