  • 11. Data: 2009-04-15 12:31:04
    Temat: Podobna sprawa, ktos coś doradzi?
    Od: "kbb" <k...@g...pl>

    Podpinam się pod ten wątek, bo sprawa jest trochę podobna - o tyle, ze też
    dotyczy czegoś w rodzaju wyłudzenia. Zleciłam ponad rok temu sprawę pewnej
    firmie (powiedzmy prawno-detektywistycznej, szczegóły zostawmy;)). Wzieli
    ode mnie ok. 2 tys na, jak to określili, "koszty wstępne", wystawili na to
    fakture vat. I na tym praktycznie zakończyła się ich praca. Mimo moich pism,
    telefonów, maili itp nie informują mnie o prowadzonych czynnościach i
    wszystko wskazuje na to, że po prostu nic nie robią. Ostatnio poprosiłam ich
    przynajmniej o spis czynności które wykonali w mojej sprawie w ramach tych 2
    tys - po 4 miesiącach brak odpowiedzi.
    Szczerze mówiąc nie chodzi mi już nawet o zwrot pieniędzy, mam raczej ochotę
    narobić im trochę kłopotów składając... no właśnie, co i do kogo? Na policje
    skargę o wyłudzenie? Do prokuratury? Do sądu pozew o zwrot?