  • Data: 2006-06-27 18:29:21
    Temat: wylata chorobowe za 33 dni przez pracodawce
    Od: "salamandra" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    od 5 kwietnia pracowalam na umowe probną- 3 miesiace , po przepracowaniu 2
    miesiecy okazalo sie ze jestem w ciąży ( 15 tyg) i lekarz wysłal mnie na
    chorobowe.
    pracodawca nie chce mi wyplacic wyplaty gdyz uwaza ze zrobilam to
    specjalnie, o ile wiem pracodawca musi wyplacic za 33 dni chorobowego i za
    3 dni urlopu ( 2 miesiace przepracowalam), czy mi sie to prawnie nalezy?
    salamandra