  • Data: 2007-08-28 11:32:38
    Temat: wykorzystanie wizerunku
    Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Witam wszystkich,
    mam pewien problem i nie wiem czy mogę coś z tym zrobić.
    Otóż w weekend w jednym z ogólnopolskich dzienników pokazał się
    artykuł, którego ilustrację stanowi samochód. Tak się składa, że jest
    to mój samochód, a gazeta nie zasłoniła nawet tablic rejestracyjnych.
    Auto wcześniej było właśnością dealera - ja po kupnie auta nie
    zmieniłem tablic rejestracyjnych. Nie wiem kiedy zostało zrobione
    zdjęcie. Faktem jest, że pokazało się dopiero teraz, a auto jest moją
    własnością od prawie roku.
    Nie wiem czy mogę żądać od redakcji zadośćuczynienia za pokazanie
    mojej własności bez mojej zgody? Chodzi mi tutaj bardziej o zasady niż
    kasę.
    Będę wdzięczny za pomoc.

    Pozdrawiam,
    Andrzej