  • 1. Data: 2008-01-16 18:16:58
    Temat: wykłady akademickie - obowiązkowe ?
    Od: orfe <o...@m...mail>

    Witam,
    Czy wykłady na uczelni mogą być obowiązkowe? Dokładniej - czy wykładowca
    akademicki może nałożyć taki wymóg do zaliczenia wykładu? chodzi mi
    głownie o poparcie tego odpowiednimi ustawami.

    Dzięki
    Pzdr.

  • 2. Data: 2008-01-16 18:30:08
    Temat: Re: wykłady akademickie - obowiązkowe ?
    Od: "Roki" <r...@w...pl>

> [...]
    > akademicki może nałożyć taki wymóg do zaliczenia wykładu? chodzi mi
    > głownie o poparcie tego odpowiednimi ustawami.

    Zerknij lepiej do regulaminu studiów. Ustawy nie zajmują się takimi
    pierdołami.

  • 3. Data: 2008-01-16 20:58:10
    Od: "fatrix" <f...@p...W_Y_T_N_I_J_T_Oneostrada.pl>

    Użytkownik "orfe" <o...@m...mail> napisał

    > Czy wykłady na uczelni mogą być obowiązkowe? Dokładniej - czy wykładowca
    > akademicki może nałożyć taki wymóg do zaliczenia wykładu? chodzi mi
    > głownie o poparcie tego odpowiednimi ustawami.

    Niedawno pytałem o podobne sprawy.

    Zasadniczo reguluje to regulamin studiów - w moim jest, że wykłady są
    obowiązkowe. Jednak co poniektórzy wykładowcy już na wstępie zaznaczali, że
    jeśli kogoś nie interesuje wykład, mają przeszkadzać to niech nie przychodzą
    przeszkadzać.

    Są i tacy, którzy jak jest prawie cały rok to nie sprawdzają obecności, ale
    jak przyjdzie 6-7 osób...

    --
    Fatrix
    http://www.naskwerze.pl

  • 4. Data: 2008-01-16 21:33:23
    Od: Kamil 'czemu' Bista <t...@c...org>

    fatrix pisze:
> [...]
    > przychodzą przeszkadzać.
    >
    > Są i tacy, którzy jak jest prawie cały rok to nie sprawdzają obecności,

    U mnie było to samo. Wykłady na papierze obowiązkowe, w praktyce - jeden
    profesor stwierdził, że nigdy nie upadnie do takiego poziomu żeby
    obecność sprawdzać, inni zaś sprawdzali co wykład. Ot - kwestia własnego
    widzimisie.

    --
    k.

  • 5. Data: 2008-01-16 21:37:42
    Od: orfe <o...@m...mail>

    Roki wrote:

    > Zerknij lepiej do regulaminu studiów. Ustawy nie zajmują się takimi
    > pierdołami.

    Regulamin studiow nic o tym nie mowi.

  • 6. Data: 2008-01-16 21:46:08
    Od: "Roki" <r...@w...pl>

    > Regulamin studiow nic o tym nie mowi.

    Jesteś pewien? Może regulamin przekazuje kompetencje do ustalenia tego
    wykładowcom?