  • 1. Data: 2005-12-13 13:39:54
    Temat: wyjazd zagranicę a kara ograniczenia wolności
    Od: "Grażyna" <b...@i...pl>

    Mam problem, mój syn otrzymał karę ograniczenia wolności w wymiarze 10 m-cy.
    Część kary odbył (4 miesiące). Dalsze odbycie kary miało być po przydzieleniu
    miejsca pracy tzw."użytecznie społecznej". Na decyzję sadu czekał 2 miesiące.
    W tym czasie stracił pracę. Wyjechał z Polski przed posiedzeniem sądu w
    powyższej sprawie. Po jego wyjeździe odebrałam zawiadomienie o posiedzeniu
    sądu. Napisałam więc, że syn się nie stawi z powodu wyjazdu z Polski. Pomimo
    tego ponownie odebrałam ale już postanowienie sądu o przydzieleniu miejsca
    pracy. Nie wiem co mam dalej robić, czy znowu pisać wyjaśnienie? Przecież nie
    ściągnę syna do Polski. Ma dobrą pracę, tu byłby bezrobotnym.Proszę o pomoc.