eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawowyegzekwowanie oferty handlowej › wyegzekwowanie oferty handlowej
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
    From: Jakub Kamecki <q...@1...0.0.1>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: wyegzekwowanie oferty handlowej
    Date: Sun, 29 Jan 2006 17:00:49 +0000 (UTC)
    Organization: CI TASK http://news.task.gda.pl/
    Lines: 29
    Message-ID: <s...@g...univ.gda.pl>
    Reply-To: q...@g...univ.gda.pl
    NNTP-Posting-Host: gnu.univ.gda.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.task.gda.pl 1138554049 28295 153.19.120.250 (29 Jan 2006 17:00:49 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 29 Jan 2006 17:00:49 +0000 (UTC)
    X-Organization-Notice: Organization line has been filtered
    User-Agent: slrn/0.9.7.4 (Linux)
    X-Original-Organization: GNU r0><><0rz my b0x0rz
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:362896
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam

    Z góry zaznaczam, że zapoznałem się z archiwum i niestety nie znalazłem
    wskazówek w jaki sposób się zachować w opisanej poniżej sytuacji.
    Odnalazłem posty, które sugerują, że chyba mam rację ale nic co dalej z
    tym zrobić.
    W sklepie internetowym złożyłem zamówienie na towar, po bardzo okazyjnej
    cenie. Po jakimś czasie sklep internetowy zmienił cenę. Ja w poczcie
    elektronicznej otrzymałem informacje o pomyłce w cenie. Wraz z tą
    informacją była załączona informacja o moim zamówieniu z niższą-"błędną"
    ceną. Wydaje mi się, że można by to potraktować jako potwierdzenie
    zamówienia. Sklep niestety jest tak skonstruowany, że sam z siebie tego
    potwierdzenia nie wysłał. W każdym razie spodziewam się, że gdy będę
    chciał zamówiony towar odebrać zostanie mi to odmówione. Dlatego też mam
    pewne wątpliwości co teraz robić. Czy w ogóle iść do tego sklepu
    (możliwy jest odbiór osobisty), czy raczej do Rzecznika Praw
    Konsumentów? Albo jakieś inne wyjście?
    Na stronie sklepu nie widniała informacja, że przedstawione ceny nie są
    ofertą handlową w rozumieniu KC - taką informację sklepy internetowe
    często umieszczają. Dla bezpieczeństwa wydrukowałem sobie dział sklepu z
    zasadami robienia u nich zakupów oraz informacje o interesującym mnie
    towarze z "błędną" ceną.
    Z góry dziękuję za pomoc.

    --
    Pozdrawiam,
    ' _ / / / _ _ _ _ / '
    / (/ /( (/ () /( (/ //) (- ( /( /
    _/ http://gnu.univ.gda.pl/~qbaku

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1