  • Data: 2008-07-01 18:53:20
    Temat: wycofanie przelewu
    Od: danz <d...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czy mogę wycofać przelew (już dokonany) na konto innego podmiotu?

    W ustawie Prawo bankowe jest napisane:
    Art. 63d punkt 6.
    Dłużnik może odwołać pojedyncze polecenie zapłaty, w banku prowadzącym
    jego
    rachunek, w terminie:
    1) 30 dni kalendarzowych od dnia dokonania obciążenia rachunku bankowego
    - w przypadku
    gdy dłużnikiem jest osoba fizyczna niewykonująca działalności gospodarczej,
    2) 5 dni roboczych od dnia dokonania obciążenia rachunku bankowego - w
    przypadku
    pozostałych dłużników.

    Ja to interpretuję że mogę do pięciu dni roboczych wycofać każdy
    dokonany przelew, czy słusznie?