  • 11. Data: 2007-04-10 21:07:44
    Temat: Re: wycena oprogramowania
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 10-04-2007 o 22:34:43 Sowiecki Agent
    .pl> napisał(a):

    > przeczytaj licencje delphi, w przypadku jej zlamania borland domaga sie
    > zaplaty za najnowsza ersje srodowiska w tej najmocniejszej wersji, satd
    > zapewne taka wycena.

    Ale to Borland sie domaga. Jesli chce te pieniadze, powinien sam zlozyc
    sprawe do sadu.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 12. Data: 2007-04-10 21:09:10
    Od: n...@a...pl

    Sowiecki Agent napisał(a):

    > przeczytaj licencje delphi, w przypadku jej zlamania borland domaga sie
    > zaplaty za najnowsza ersje srodowiska w tej najmocniejszej wersji, satd
    > zapewne taka wycena.

    to by wiele wyjaśniało
    chociaż pytanie czy to jest zgodne z prawem polskim (nowa wersja może
    kosztować np 40 000 zł)

  • 13. Data: 2007-04-10 21:12:29
    Od: n...@a...pl

    Sowiecki Agent napisał(a):

    > a na cholere wklejasz mi link do wersji trial ?
    > On o takiej nie pisal.

    nie wiem co tam było, możliwe że wersja trial, VC++ na pewno byl z
    lewym kodem, fotoshop byl w wersji instalacyjnej jako plik ale nie
    zainstalowany

  • 14. Data: 2007-04-10 22:38:51
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    .pl> napisał(a):

    > Ale to Borland sie domaga. Jesli chce te pieniadze, powinien sam zlozyc
    > sprawe do sadu.

    tak czy siak z pewnoscia nie beda zadac kwoty takiej
    jakiej jest obecnie warty program, a takiej jakiej byl wart w momencie
    gdy zostal uzyskany od osoby nieuprawnionej - czytac ukradziony.

    --
    http://www.niesfornazyta.pl/
    Pierwszy stacjonarny czytnik for typu phpBB/phpBBbyPrzemo (windows/linux)

  • 15. Data: 2007-04-10 22:42:55
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    n...@a...pl napisał(a):

    > to by wiele wyjaśniało
    > chociaż pytanie czy to jest zgodne z prawem polskim (nowa wersja może
    > kosztować np 40 000 zł)

    a to juz Twoj problem, trzeba bylo sie zaznajomic z oferta przed
    'kradzieza'.

    Zadzwon do borland polska (borland.pl) i sie zapytaj ile ta wersja
    kosztowala gdy byla dostepna w sprzedazy.

  • 16. Data: 2007-04-11 05:34:26
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 11-04-2007 o 00:38:51 Sowiecki Agent
    .pl> napisał(a):

    > tak czy siak z pewnoscia nie beda zadac kwoty takiej
    > jakiej jest obecnie warty program, a takiej jakiej byl wart w momencie
    > gdy zostal uzyskany od osoby nieuprawnionej - czytac ukradziony.

    Dokladnie. Jeszcze nie slyszalem, zeby ukradziona Corse A wycenili wg
    cennika Corsy D. Przebicie dziesieciokrotne. Nawet, gdyby producent auta
    zapisal w umowie kupna samochodu, ze wartosc samochodu nalezy liczyc
    wzgledem najnowszego modelu.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 17. Data: 2007-04-11 13:24:10
    Od: n...@a...pl

    Rafał Prasał napisał(a):

    > zawsze możesz również poprosić o powołanie nowego biegłego, który będzie
    > bardzie bardziej kompetentny, ale to grozi wzrostem kosztów sądowych.

    hmmm, za dużo kombinowania a i nie wiadomo jakby się skonczyło

    pozostaje pytanie: czy na rozprawie karnej sąd może zasądzić wysokość
    odszkodowania dla firm czy muszę czekać do rozprawy cywilnej, którą
    wytoczą mi przedstawiciele od praw autorskich
    Bo może latwiej by bylo zbijać ceny na rozprawie cywilnej (jesli
    wogóle istnieje taka możliwość)

  • 18. Data: 2007-04-12 07:07:35
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Czym nagrabiłeś, że wjechali ?